לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SimpleLucy




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

מבולבלת


בזמן האחרון... אני ממש אוהבת אנימה :O זו הרגשה מוזרה כי פעם חשבתי שזה מטופש..פעם. אבל עכשיו אני פשוט מעריצה את אינויאשה *עד כמה שדבילי זה נשמע* ואת קלאנד *^*


אינויאשה זו סדרת הילדות שלי...כל הילדות שלי הייתי רואה את התוכנית בשידורים חוזרים, עשרות פעמים, ועדיין נהנית. תמיד חשבתי שהעלילה כזאת טובה ומעניינת, עד עכשיו אני חושבת. אבל עכשיו, משגדלתי ובגרתי, אני כבר מעריכה את זה בצורה שונה.. אני אפילו מקשיבה למילות השיר! כן... ניסיתי לראות את זה מההתחלה אבל הפסקתי, כי גיליתי שאני יודעת הכל וזה לא היה כלכך מהנה.


אוף אני שונאת נוסטלגיות! 


 


 


אז שוב אני מבולבלת. קשה לי להאמין שהסוף כלכך קרוב. 


לא מתחשק לי לעזוב אף אחד! ואם הייתי יכולה וזה היה תלוי בי - הייתי נשארת עם השכבה מצידי לעוד 4 שנים נוספות. אני ממש לא רוצה לעזוב :[


 


אבל היי! לפחות מצאתי שמלה למסיבת סיום D: ואחת שאני ממש אוהבת.


  


נכתב על ידי Lucymeow , 22/6/2012 12:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Lucymeow

בת: 26




98
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLucymeow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lucymeow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)