לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SimpleLucy




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

אוף עם החופש הזה.


אני לא עושה כלום כל היום. אני רוב הזמן משועממת, בבית, עם המחשב ולא עושה כלום! בקושי נפגשת עם חברות! נקווה שהחופש יסחוט ממני אנרגיה לעשות דברים.

התחלתי לקרוא לפני יומיים או שלושה נראה לי..את "שלומצי כותבת יומן" וזה ספר ממש נחמד! כל הספר מורכב מיומנים שלה, מכיתה ט' עד י''ב. ו...

היא עשתה לי חשק ענק להתחיל לעבוד כבר.

אני רוצה לעבודדד >< אני עוד לא בת 14 אבל עוד מעט אני אהיה ויהיה לי חודש בערך למהר ולמצוא עבודה. אבל אני חושבת שזה יהיה ממש קשה... 

באלי את ההרגשה הזו של להרוויח כסף משל עצמי ולקנות איתו מליון דברים! דברים לתיכון, בגדים, עניינים, דברים! ><

אבל אפשר גם סתם להתבטל בבית.

התחלתי לחפש שלשום ולא מצאתי כלום! קודם צריך למצוא משהו שאני בכלל אוהב - תחום, אחר כך מיקום - שלא יהיה באיזה חיפה או משהו XD, ואז..אוף נו באלי לעבוד!! :<

התחלתי להתאהב בפוטו באקט. זה אתר ממכר *~*

אה. וכבר נמאס לי מהשגרת סנדוויצ'ים של הבוקר..אני צריכה משהו חדש לארוחת בוקר :'< הכל נמאס לי כבר.




נו שמישהו יכין לי פנקייקס כל בוקר :<
אאעאעעאע ועוד מעט תיכון *עוד חודשיים אבל טוב XD* 



:)

נכתב על ידי Lucymeow , 5/7/2012 11:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Lucymeow

בת: 26




98
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLucymeow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lucymeow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)