לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013


אני עוד לא יודעת איך לקרוא לסיפור הזה,
אם יש לכם רעיונות בבקשה תודיעו לי♥

אגב,כבר עברה כמעט שנה מהפעם האחרונה שכתבתי משהו,
מקווה שזה לא יהיה מגושם מידי ;3;

~~~

פרק 1


"אחח! תסתכלי לאיפה שאת הולכת!" שמעתי את קולה של ג'סיקה,
ואז הרגשתי נדחפת,ונפלתי לרצפה הקרה.

פתאום התחלתי לשמוע צחקוקים של כנראה כ20 אנשים.
"ג'סיקה ג'ונג!" קולו של נער רעם.

"הממ?" ג'סיקה הסתכלה אליו, מבט כמעט תמים.
והוא רק נעץ בה מבטים צורבים.

ג'סיקה גיחכה. "פתטית." והעיפה אליי מבט מוגעל אחרון,והיא ואנשייה הסתלקו מהמקום.

ראיתי יד מושטת כלפיי.
"את בסדר? הנה,קומי."

~

"מיוקי! תסתכלי עליי מתי שאני מדברת אלייך!"
"עיזבי אותי במנוחה!" צעקתי בחזרה אלייה,ונעלתי את עצמי בחדרי.
"מה לעזאזל את חושבת שאת עושה?פתחי את הדלת מייד!"
היא דפקה בדלת בחוזקה.
"היסתלקי!"
"הדרך שאת מתייחסת אליי והציונים שלך לא מקובלים עליי! את שומעת?!"
הרגשתי דמעה חמה נוזלת על לחי.
ואחריה עוד אחת.
ועוד אחת.

"לכי מפה!" צעקתי בדמעות.
"מיוקי...בבקשה..פתחי את הדלת"
היא אמרה בקול שלוו יותר.

לא עניתי, ומצאתי את עצמי בפינה מחבקת את רגליי,עם פניי בברכיי.

אני רוצה שזה יפסיק.

*כעבור 9 שנים.*

~~~

המשך בפרק הבא. ^-^ 
נכתב על ידי , 9/7/2013 21:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , יצירתיות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפורים-Books And Black Roses אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפורים-Books And Black Roses ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)