לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BLOGER LIFE



Avatarכינוי: 

בת: 24




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

שיפור במצב הבריאותי שלי




יאי עדכון!
טוב אז, אני מקווה שאני אמשיך לעדכן ככה. תלוי אם יהיה לי מה
אז ככה, שבוע שעבר נדמה לי. חויתי חרדה מהמצב הזה וזה היה פשוט נורא.
ואחרי יומיים זה החמיר, קושי בנשימה .. וזה כל מה שהלחיץ אותי . הלכתי לפסיכולוג והיא נתנה לי תרגיל נשימה כדי לייצב אותה. זה כמובן עזר, אבל לא לגמרי. המשכתי לעשות את אותו תרגיל 3 פעמים ביום כל יום, בהחלט חל שיפור אבל עדיין היו התקפים קטנים של קושי בנשימה והרגשתי שאני עומדת להחנק או משהו כזה. זה היה כלכך מפחיד. 
הרגשתי חנק נוראי בגרון , כאילו הריאות שלי התקלקלו . והתחלתי לחשוש שזאת אסטמה ואז עוד יותר נלחצתי כי ממש לא
בתוכניות שלי לקבל התקפי חנק כל כמה זמן.  
אולי תחשבו שאני קצת יותר מדי נלחצת מכל המצב ואין לי מה לדאוג , אבל האמת שזאת הפעם הראשונה שאני חווה חרדה , ואני ממש רצינית לגבי הבריאות שלי, לדוגמא אני מרגישה לא טוב ישר לרופא. לא פוחדת מרופאים .. שייעשו מה שהם צריכים לעשות , עיקר שאיהיה בריאה.. כואב לא כואב.
היה לי ממש קשה בשבועיים האחרונים, היו לי רעידות בכל הגוף כשהיה לי התקף חרדה וכאבי לב.. וכמו שאמרתי קושי נשימה. והייתי על כדורי הרגעה בארבעה \ חמישה ימים . זה היה נורא , פשוט נורא. לא יכלתי לתפקד וזה ממש הגביל אותי . 
לא היה לי חשק לאכול, לשתות , או אפילו להתאמן .. ~ בגלל זה גם הפסקתי. אחרי כמה ימים החלטתי ללכת לעשות בדיקות ולוודא שזה באמת מהחרדה או משהו אחר לגמרי . אז עשיתי אקג , סאטורציה, ובדקו לי גם סוכר.
והכל היה תקין לגמרי הייתי בשוק , אמרו לי שזה מהלחץ וההתרגשות ושזה טבעי וזה יעבור . 
עבר עוד שבוע, ועדיין היו לי קשיי נשימה נוראים והתחיל לי שיעול מדי פעם וגם ליחה מעצבנת.. ועשיתי את אותם תרגילים כמה פעמים ולא 3 . עזר לכמה זמן.. משהו כמו שעה וחצי . אז התייאשתי , והלכתי היום לרופאת משפחה שלי. והיא בדקה אותי ואמרה שהריאות נקיות ויש קצת ליחה , ולא הבנתי למה .. האף שלי בכלל לא סתום . ואז היא אמרה בואי ננסה משאף , ולא התנגדתי לזה בכלל כי ידעתי שזה יכול לעזור לי המון ומאוד. אז קניתי אותו והוא סגול עגול כזה וממש מגניב. הוא נקרא סרטייד דיסקוס קצת קשה לזכור את השם
אבל המשאף הזה פשוט אלוף, הוא עזר לי על הדקה הראשונה אחרי שניסיתי אותו . היא רשמה לי אותו ל10 ימים.. ואם לא יעבור אז אצטרך לנסות כבר משהו אחר.. ~ ואני לא רוצה .. אני רוצה שייעבור כמה שיותר מהר.
ועכשיו אני מרגישה ממש טוב , בלי עין הרע! . אני צריכה לקחת 2 מנות ביום בבוקר ובערב .. 
אני נושמת עמוק בלי מאמץ, ונושמת ממש נקי .. תודה למשאף הזה , ותודה רבה לרופאה שלי שתמיד יודעת איך להרגיע אותי ולהציל אותי ממצבים מלחיצים כאלה
אז , היה לי מה לספר ^^ ~ מקווה שבפעם הבאה זה יהיה הרבה יותר משמח וחייכני .
ואני אמרתי לעצמי, שמאותו יום לא אראה יותר חדשות .. לכמה זמן .. אולי קצת לפעמים להתעדכן .. 
כי זה קרה בגלל שראיתי חדשות פאקינג שבועיים בלי להעביר ערוץ.. זה כלכך מיכר אותי בגלל המצב ( מצאת למה להתמכר. שכל) 
אז ,,,, נתראה בפוסט הבא ♥ תשמרו על עצמכם ותיהיו בריאים! .





נכתב על ידי , 3/8/2014 19:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKawaii Janai אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kawaii Janai ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)