לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של LonelyGirl -



כינוי: 

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

מסיבת סיום ;)


הינה ,רק אתמול רצתי מצד לצד מאחורי הקלעים של מסיבת סיום כיתה ו' .
ורק היום השיכבה שלנו הייתה בבריכה למסיבת כיף .
יום שישי ? אל תגיע ,אני לא צריכה עוד כאב .
לראות את המורה שלי לכיתות א-ב בוכה במסיבת סיום ,זה כבר כאבלי .
לחבק את המורה שלי לכיתות ג-ד זה העציב אותי ,שאולי לא אראה אותה יותר .
ולהבין שהמורה שלי לכיתות ה-ו לחוצה יותר ממני ,זה ריגש אותי .
הייתה מסיבת סיום מדהימה ,ואחרי זה הלכנו לריימנס (אולם מסיבות) לחגוג .
היום שהיינו בבריכה ,ה ת א ה ב ת י !
כן ,זה ילד מהכיתה שלי .
בוא נגיד שהוא יותר נמוך ממני ,הוא לא הכי חתיך בעולם .
אבל הוא הידיד הכי טובשלי ,והוא תמיד דואג לי ומצחיק אותי שאני עצובה .
וחברה שלי מרוב החוכמה שלה גילתה לו והוא יודע .
נקווה שיצא מזה משהו ? נקווה .
בתחילת החופש הגדול יהיה לי מין קורס הכנה לחטיבה באנגלית .
אני ילך לחטיבה שאני יהיה בה שנה הבאה ואני פשוט יחזור שבוע שלם על החומר .
כן ,זה קצת מבאס וכל זה . אבל הלימודים חשובים לי במיוחד בכיתה ז ובהמשך .

 image.jpeg
השכבה שלנו היא מחזור מ''א ,ושיר הסיום שלנו היה ''ילדי העתיד'' .

נכתב על ידי , 27/6/2012 21:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

67

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&#9829;LonelyGirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &#9829;LonelyGirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)