לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל מה שאת צריכה עכשיו זה


Avatarכינוי: 

בת: 34

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

מרטין, גם לי יש חלום.


מכירים את זה שאתם מחליטים לכתוב פוסט רק כתירוץ לשיר שאתם רוצים לצרף אליו?

אז זהו. אני אפילו לא יכולה לחכות לסוף של הפוסט הפעם. הנה. תתפרעו על זה.

 

 

 אני יודעת שלא כולכם תבינו כמה -באמת- זה טוב, אבל אלה שכן יקבלו לינקוק חתימה ערכת נושא מעוצבת ובאנרים לכל הבלוג! ווהו. מאוהב

 



 

 

מה עוד אספר לכם

השבוע חלמתי את אחד החלומות הכי מוזרים אי פעם.

 

זה התחיל בהולנד [אני יודעת... WTF] באתר חרדי קדוש כלשהו שנראה כמו אזור הכותל רק עם מלא מדרגות לכל כיוון והרבה אנשים שנושאים מים בכדים ענקיים על הראש שלהם. אני השתכנתי אצל איזה משפחה הולנדית שגרה בבית גבוה מאוד דמוי אסם והמארחת שלי היתה אישה יפה אבל לא נעימה בכלל שדרשה ממני לזחול לאיזה גומחה בבית בדרך שאם הייתי זזה בה מילימטר לא נכון הייתי מתרסקת 4 קומות. מיותר לציין שפפילון בחלום אמרה "HELL TO DA NO", מה שהוביל לאיומי סרק מצד המארחת שאני אזרק לבחוץ עם כל החרדים. תת מודע, מה עשיתי לך רע? אחר כך באופן לא ברור הייתי במאגר מים עם חברה שלי ועוד אנשים שאני לא מכירה ועשינו תחרות ביננו ומישהו מבחוץ כעס עלינו וקרא לנו לחזור אז צללתי וכשיצאתי מהמים הייתי במקלחת בבית של דודה שלי. כשיצאתי עם מגבת לסלון ראיתי שיש שם מיטה זוגית ועליה נמצא ת', ידיד ותיק מאוד שלי שאני חשה צורך לציין כבר מעכשיו שמעולם לא היה ביננו דבר ואפילו לא מתח מיני. בקיצור, אני, ת', מיטה, ומשם זה הפך לחלום המיני הכי גרפי שאי פעם היה לי. קמתי מזועזעת כל כך שבערב הלכתי להגיד שלום לדודה שלי רק כדי לראות שהמיטה שלה בחדר והכל תקין. ג'יזס. תקשיבו לשיר. אני לא יודעת למה כתבתי את זה. החלום הזה היה נכה כלכך שהוא יכול לזכות אותי בחנייה קרובה FOR A LIFE TIME עצוב

נכתב על ידי , 16/8/2012 17:57  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , הומור וסאטירה , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPapillon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Papillon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)