לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל מה שאת צריכה עכשיו זה


Avatarכינוי: 

בת: 35

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2013

מטורפת


לא, שלא תגידו שלא הזהרתי: אמא שלי לגמרי מטורפת. אני נהנית לי משינה עמוקה אחרי איזה יומיים שבהם לא ישנתי, והיא נכנסת לי לחדר עם מרווה בוערת וגורמת לי להרגיש כאילו ל"ג בעומר נחגג מחדש אצלי בחדר. העיניים שלי עצומות, אין לי מושג מה קורה אבל תוך 4 שניות כל החדר מתמלא עשן וריח מחניק. אני צועקת מתוך שינה "מה את עושהההה?", והיא עונה לי "אני מנסה להגן עלייך מעין רעה". כן. על ידי מוות משאיפת עשן, אני מניחה. ססססעמק. אני לא בטוחה מה יותר מבאס, לנשום את זה או לפתוח חלון. למה החיים כל כך קשים!?!?!?

 

ובחדשות אחרות:

 

 

 

 

 

ישראל בתגובה: "זה יראה להם. גם נפסיק לעשות להם לייקים, נפגע בהם איפה שבאמת כואב. נגיד להם שהם נראים נפוחים בשמלה הזאת."



וגם: הופעל נשק כימי בסוריה. אבל בעיקר הצלוליט של בריטיני.

ארה"ב בתגובה: "לא התכווצנו. פשוט ממש קר פה."



מבין התשובות שהעלו אנשי מקצוע ניתן היה למצוא את "לפלנד, קורדובה, וגוגל פלוס" [בהצלחה בלגלות איזה מהם אני המצאתי]


שלב ראשון: המנעו מריבים בגיל הינקות עם קוסמים ממורמרים שמכוונים את השרביט שלהם ישר לפרצוף שלכם.

 

ולפינתנו הנטושה שעושה קאמבק: זהו את הקליפ!

החוקים: זהו את הקליפ

האמצעים: מקדשים את המטרה

סמיילי עם פרח: יוגרל בין העונים נכונה

 


1

2

3

4

5

6

פפילון (:

נכתב על ידי , 30/4/2013 19:30  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , הומור וסאטירה , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPapillon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Papillon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)