לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה פנקס חדש



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

התקף זעם


אוך
מתפללת שלא יומיות נמאס ממילים בלי תוכן ואהובי ברומא
נשבר מהאמא הזאת כבר
אומרת עד מתי ועוד לא התגייסתי, מה..
רק יוטיוב מרגיע אותי כרגע מלשבור איזה שולחן כמו שקרה שצוצ התעצבן עלי
אה כן וכלם בחו"ל כ-ו-ל-ם רק לי לא נשאר והפייסבוק הזה מדכא וגם לא מעניין נראה לי שלא אכנס אליו בחודש הקרוב 

נכתב על ידי , 11/7/2013 00:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארנבת ורודה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארנבת ורודה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)