לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My bleeding soul


טעויות הן הדברים הטובים ביותר שקורים לי. מכיוון שחיי מלאים בהן, אני מאושרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

גשם


נצמדת לצללים. חושך

אופף אותי. מסתתרת מעצמי, עוצמת עיניים

אני לא רוצה לראות. לא רוצה לדעת

שום דבר מעבר לעלטה שעוטפת אותי

זה כבר לא משנה. אף אחד אחר כבר לא יכול לראות

אני נופלת.

 

וזה מרגיש כמו גשם. מטפטף על העורף

אתה נוטף מים כולך. הטיפות הדקות מחליקות ברכות

וזולגות הלאה. אתה עומד בגופייה וידיים פרושות לצדדים

צחוקך נישא אל חלל האוויר בעוד אני צופה בך

מדלג כמו ילד קטן בשלוליות. הלוואי וגם אני יכולתי

לחזור להיות הילדה הקטנה שמזמן נשכחה בגשם.

 

הכל זולג החוצה, הלאה ממך. אצלי הכל נשאר,

מתנקז אל תוכי ומרעיל אותי מבפנים.

אני נאטמת, מרעילה את כל מי שאני באה איתו במגע.

זה תמיד שם, תמיד נותר משהו מזה בתוכי

והוא רודף אותי. מכרסם בשולי תודעתי אבל אני ממשיכה

פשוט כי אני לא מסוגלת להפסיק.

 

חורף.

נכתב על ידי RockStar , 9/1/2013 14:39  
הקטע משוייך לנושא החם: גשם כבד יורד וזה חורף, ת&quot;א חסומה וגם חיפה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  RockStar

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRockStar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RockStar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)