לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


THE BEST THING ABOUT A PICTURE IS THAT IT NEVER CHANGES. .EVEN WHEN THE PEOPLE IN THEM DO

Avatarכינוי:  Mrs. Htsbocim

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

יום הולדת ' שמח ' אבא ..


יום הולדת "שמח" לך אבא. באמת יופי ,זה מה שאני צריכה עכשיו.

זה התחיל שהיו לו כאבי שיניים בלתי נסבלים ועכשיו אישפוז על הסוכר והלחץ דם ,על הדרך גם השיניים. וזה לא פעם ראשונה שמאשפזים את אבא בבית חולים...אני דואגת לו ויש לי גם ככה מצב חרא איתו ואנחנו בקושי מדברים מהרגיל שאפילו ברגיל זה לא הרבה בכלל.. על העגיל באף שעשיתי סוף השבוע שעבר,שאני עד עכשיו לא מבינה למה זה רע. הוא לא הסכים ואני ?שמין הסתם יעשה הפוך כי אף פעם לא מחשיבים את הדעות שלי וקצת התאכזב ממני ,[אבל אני יודעת שזה יעבור לו כמו כל הזמן] והיום שזה יום ההולדת שלו ורציתי לחבק אותו להגיד לו מזל טוב וסליחה...אבל הוא כבר יצא מהבית לכיוון בית החולים.זו הרגשה חרא,תמיד כשאבא שלי ככה אני מרגישה חרא ושבא לי לבכות ..שזה קרה דווקא עכשיו ושזה קרה בכלל..



                   יום הולדת שמח בכל זאת ..ושתדע שאני אוהבת המון וסליחה על האכזבות ..
נכתב על ידי Mrs. Htsbocim , 6/10/2012 21:51  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





499
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs. Htsbocim אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs. Htsbocim ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)