לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2017

Alabama, Arkansas


לפעמים, לא מעט פעמים, עוברת לי בראש השורה שכתב חיים גורי, "גברים מסומנים למות שוכבים בחיק נשים שלא סומנו לחיות". חיים גורי כתב אותה בשיר מתוך סדרה שייחס לשואה וכמובן שזו זילות מוחלטת של השואה, וכו׳, אבל גברת, את מבוגרת מדי בשביל להיות כל כך שיכורה ולהתנהג בצורה כל כך עלובה, היית צריכה ללמוד. מה נסגר בכלל


אני הולך למסיבה של ידיד של מישהי שפעם, מזמן, יצאתי איתה. היא באה אלי באותו לילה ואז היו "קשיים טכניים" ואז היא לא נתנה לי לישון ולא נתנה לי לא לישון. הייתי אז צעיר (גם היא) ולא ידעתי מה לעשות - את לא יכולה, זה בסדר, בואי נעזוב את זה לרגע. בכל אופן אני הולך למסיבה של החבר ההומו שלה והיא בטח לא תהיה שם אבל אולי כן וזה יהיה מצחיק נורא. אני בעד דברים מצחיקים. היא השמיעה לי איזה שיר אז, קיטשי נורא, כל פעם ששמעתי אותו אחר כך הייתי מתחלחל. אחרי כמה שנים השיר הזה הועלה פתאום מהאוב ובכלל לך תסביר.


מה הקטע עם לבדוק אם יש משהו חדש בבלוג כל עשר דקות?


עדכון (של אחרי עשר דקות): שמעתי את השיר רק בשביל הלולז. הריאות שלי מוצפות סירופ מייפל (אבל כזה זול של אפיכל)

 

עדכון (של אחרי עשרים דקות! מה הולך פה): אם מי מכם רוצה לשמוע שיר של היפים שהוא יפה, למעשה, מוזמן לחפש ביוטיוב את איי ריממבר של דבנדרה בנהארט. כמו כן, החלטתי לא ללכת למסיבה; כשיהיה לי מה לעשות עם בנות 24 שיכורות אני מבטיח לדווח. כמה זה נחמד, הבטחות שלא צריך למלא אף פעם.

נכתב על ידי , 4/10/2017 00:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 38





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחתעשריםואחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחתעשריםואחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)