לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2018


אני אוהב את החברה שלי. אנחנו מדברים על חתונה. אתמול חלמתי על שלוש בחורות, גנריות, אחת שהכרתי דרך האינטרנט ומאד רצתה להפגש, עם השנייה תמיד היה מתח באויר והשלישית ניסתה לשדל אותי לצאת עם אחותה.

 

להיות רווק היה חרא, אני מאושר היום, ועדיין זוכר איך זה כשהכל טעון והבחורה שהכרת שלשום שולחת לך נודז באמצע יום עבודה

נכתב על ידי , 2/10/2018 17:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 38





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחתעשריםואחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחתעשריםואחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)