לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  הזאתי :)

בת: 25




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015


שאלונים זה הכי אחי

1. שכבת עם מישהו? רער, כן 
2. קנית קונדומים? תמיד הייתי שולחת אותם לקנות או שלא היה להם סקס 
3. נכנסת להיריון? לא
4. נכשלת במקצוע? לא
5. נישקת בן? אכן
6. נישקת בת? אכן
7. השתמשת בשקית נייר לארוחת צהריים? ההורים שלי לא מהשומרי סביבה האלה
8. עבדת פעם? יש מצב....
9. החלקת על קרח? החלקתי על הקרח והחלקחתי מהקרח
10. פספסת אוטובוס לבית הספר? פעם בשבוע
11. יצאת מהבית בלי ארנק? קרה :/
12. עשית בריונות באינטרנט למישהו? לאח שלי. סליחה.
13. Sexted? אכן 
14. עשית סקס בציבור? נשמע משעשע 
15. שיחקת בנבחרת ספורט? תזכירו לי מזה ספורט? יש מצב...
16. עישנת סמים? ...
17. עישנת סיגריה? אכן
18. עישנת נרגילה? אכן
19. שתית אלכוהול? אכן
20. ראית את מועדון ארוחת הבוקר? לא אבל אכלתי במסעדה של ארוחות בוקר ^^
21. היית בעודף משקל? לא נראה לי שאני אגיע אי פעם לשם
22. היית בתת משקל? כן כן כן ואני די בטוחה שאני עדיין
23. הייתה לך הפרעת אכילה? כן כן ועדיין יש
24. היית בחתונה? כן 
25. צחקת על מישהו כי הוא שמן? אני אוהבת שמנים, אז אני כן מזכירה להם את זה אבל אוהבת אותם 3>
26. היית על המחשב 5 שעות ברצף? זה המינימום
27. ראית טלויזיה 5 שעות ברצף? חחחחח מינימום (פעם)
28. איחרת לעבודה? לא
29. איחרת לביהס? פעמיים בשבוע אני לא מאחרת 
30. התנשקת בגשם? רער, אני די בטוחה שכן
31. התקלחת עם עוד מישהו? כן 3>
32. נכשלת בטסט? לא, ולא כי אני כל כך טובה כי לא עשיתי טסטים
33. רצת מייל בפחות מעשר דקות? תלוי כמה זה מייל
34. היית מחוץ למדינה שלך? אמא שלי עובדת בשדה תעופה 
35. היית בנסיעה יותר מחמש שעות? אילת ואילת
36. היו לך כינים? למי לא היה?
37. נשבר לך הלב? וואו כן והוא עדיין שבור
38. יש לך כרטיס אשראי? ויזה נטען נחשב?
39. היית במשחק ספורט מקצועי? לא
40. שברת עצם? תלוי מה הגרסא של אמא שלי
41. היית לא מרוצה מהמשקל שלך? לא אף פעם, אבל אני תמיד רוצה עצמות כשאני בדיכאון
42. זכית בגביע? חחחח לא.
43. חתכת את עצמך? זוכרים שאמרתי שהלב שלי שבור? אז כן :/
44. היה לך std? מזה
45. התארסת? הרבה פעמים עם הרבה אנשים
46. היית בדיאטה? דיאטת השמנה
47. ניסית להשתתף בתכנית טלויזיה? כן לול
48. נסעת במונית? נשמת?
49. היית בנשף? כן (לא היה משהו)
50. שיחקת משחק שתייה? חחחחחחחחחחחחחחח כן
51. היית ער יותר מ24 שעות? בטחחחח
52. היית בהופעה? אמממ יש מצב
53. עשית שלישיה? אעשה בעתיד 
54. היה לך קראש על מישהו מהמין שלך? עדיין יש 
55. היית בתאונת דרכים? לא מדברים על תאונות דרכים לידי
56. היה לך גשר? לא ולא יהיה !
57. למדת שפה נוספת? אנגלית, רוסית(לכתוב) ערבית טיפה...
58. הרגת חיה? לא בכוונה, הדבקתי את האוגר שלי בשפעת :/
59. היית במכירת חצר? מאוד רוצה
60. היית בjapanese steakhouse? נשמע אוכלללללל
61. התאפרת? כל פאקינג יום וגאה בזה
62. דיברת עם מישהו דרך מצלמת אינטרנט? סקייפ זה אח
63. איבדת את בתולייך לפני גיל 16? קורה :)
64. עקרו לך שן בינה? לא נראה לי
65. נישקת מישהו מגזע אחר משלך?הכי משעמם זה אותו גזע.
66. התגנבת החוצה מהבית? חחחחחחח כן
67. קנית פורנו? לא צריך פורנו כשיש חברים ;)
68. היה לך וירוס על המחשב? חחחחחחח כן
69. עשית מין אוראלי? אני עדיין מתלבלבת בין אוראלי ואנאלי, ובטח 
70. צבעת את השיער? לא פעם אחת
71. שחית בעירום? חלום חיי.
72. סיימת קולג'? בטח
73. לבשת בגדים של מישהו אחר? חחחחחחחח בטח, גם של אנשים ענקיים
74. הצבעת בבחירות? לא
75. נסעת באמבולנס? נשמע כיף אבל אין לי מספיק כספ
76. נסעת בהליקופטר? -"-
77. הצתת שריפה בתנור? לא בתנור....
78. נכנסת לקרב מילולי? כע
79. פגשת מישהו מפורסם? טל מוסרי והוהו סתם היו עוד אבל לא ממש אכפת לי 
80. היית בחופשה? איזה מין חיים אלו בלי חופשה?
81. היית בסירה? כן
82. היית במטוס? שוב, אמא, שדה תעופה
83. שברת משהו יקר? חחחח יש מצב 
84. עברת ניתוח? כן, כשארון נופל עלייך
85. נישקת מישהו לפני גיל 14? כן כן
86. ניצחת במשחק וידאו? אמממ יש מצב
87. מצאת משהו יקר ערך על הרצפה? 20 שקל....
88. עשית סקר? תלוי מה הכוונה שלך
89. היית סטוקר של מישהו ברשת חברתית? ואוו, לכולם ואני עדיין כזו
90. עבדת על מישהו בטלפון? חחחחחחחחח כן
94. השתנת בחוץ? צופים
95. הלכת לדוג? יאפ
96. עזרת עם צדקה? כן
97. עשית בדיקת הריון? חיכיתי למחזור 
98. נדחית על ידי הקראש שלך? כן כן כן
99. השעו אותך מבית ספר? לא
100. שברת מראה? יאפ

נכתב על ידי הזאתי :) , 16/4/2015 19:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הזאתי :) ב-2/5/2015 22:32
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להזאתי :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הזאתי :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)