לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

where not a stone has been left to its natural shape




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2012


מה עושים כדי שיהיה כיף?
 אני רוצה שיהיה כיף
3:
יהיה כיף נכון?
יהיה כיף 

נכתב על ידי lovelyinsect , 28/12/2012 22:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא יודעת מי אני, מה ני, אני לא יודעת מה לחשוב ואני לא יודעת מה לעשות ואני לא יודעת אפילו מה לירצות עד כמה שזה נישמע מוזר
איך זה שהכל עכשיו ככה
למה אני חייבת כל הזמן ליהיות תקועה עם עצמי




הכל בטח יהיה יותר טוב בעוד איזה שלוש - חמש שנים.
הכל כלכך עצוב עכשיו
 

נכתב על ידי lovelyinsect , 8/12/2012 18:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




nobody likes me
i don't even like myself anymore 
נכתב על ידי lovelyinsect , 1/12/2012 00:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  lovelyinsect

גיל: 92




קוראים אותי
585
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlovelyinsect אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lovelyinsect ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)