לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fashion&Fame


בלוג אופנה עם המווון השראה. כדאי להיכנס!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

נעים להכיר! אתם-אני, אני-אתם, אתם-הסגנון שלכם!


שלום לכולם! זו אני מוציא לשון
נעים להכיר! איך קוראים לכם?
● שמוליק?
● נחמה?
● שושנה?
בכל מקרה, בפוסט הראשון הזה ננסה למצוא את הסגנון שלכם.

קודם כל, מה אתם מרגישים עכשיו, בפנים, בתוך עצמכם?
● איזה באסה, קיבלתי רק 98 ~-~
● למה החבר בגד בי?!?!?!?!
● החדר שלי נאכסי.
אוקיי, לא אלה, למרות שנתמקד גם מתישהו בחדר שלכם...
דברים שאתם מרגישים כבר הרבה, הרבה זמן ולא יודעים איך לבטא בעזרת האופנה.
למשל:
● יש כאלה שכל הזמן רוצים להתפרע, וזה בסדר גמור! אני כזו!
● יש כאלה שמרגישים שהם ממש אבל ממש שמחים וכל ה-ז-מ-ן. זה מצוין! בואו ננסה לבטא את זה.
● יש כאלה שממש עדינים, והם בטוח מרגישים זאת.


עכשיו, נסו לבדוק. אילו בגדים יכולים לבטא את הרגשות שלי? את התחושות שלי? את מה שאני אוהב לעשות?
פתחו את הארון שלכם ונסו למצוא בגדים שמתאימים לתחושות שלכם. מי שאוהב להתפרע יכול למשל לשייך לעצמו בגדים בצבעים נועזים, עם ניטים עם רוצים, ג'ינסים יפים והכל. אבל הכי חשוב, אל תלבש משהו אם אתה לא אוהב אותו, גם אם הוא "משוייך" מבחינת החברה ל"סוג" מסויים של בנאדם. אוקיי, זה נראה לחלק מהקוראים שאני סותרת את דבריי שלי, אז תנו לי להסביר: אני ממליצה לבדוק את התחושות, הרגשות והאהבות שלכם ולנסות להגדיר סגנון. יכול להיות שיצא סגנון שהוא בכלל לא שלך, הצד האחר שלך, לפעמים שחושבים על לבוש ואומרים שהוא "יפה" אז זה לא בהכרח עלייך, לפעמים גם חושבים על החצאית של חברה שמאוד מחמיאה לה ולי לא. או על משהו שאין לי אומץ ללבוש. אז אם יוצא סגנון שכזה תוכלו לשנות בו פריטים ואביזרים לפי רצונכם, לבסוף בטוח תגיעו לסגנון שאתם שלמים איתו.

אז... מה עושים אם המלתחה לא מתאימה? נסו בכל זאת ללבוש כל מיני דברים שכן מתאימים מתוך מה שיש לכם, נסו להשאיל אביזרים מתאימים מההורים (אם יש להם אביזרים מתאימים), מחברות, אחים/אחיות, עד שלבסוף... הגיע הזמן לצאת לשופינג ויש מספיק כסף.

 

זהו להיום,
ביי חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי ~-~FunnyFashion , 28/10/2012 19:34   בקטגוריות אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ~-~FunnyFashion

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~-~FunnyFashion אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~-~FunnyFashion ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)