לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה בסודי סודות

היי... קוראים לי דניאל ואני בת 13. לפני 11 חודשים התאהבתי בבת מצווה של חברה שלי קוראים לה נוי אבל אני אוהבת לקרוא לה נויה ונועה. עכשיו היא החברה הכי טובה שלי ואני יבליג על האהבה הכי מושלמת וסודית בעולם! וגם קצת על החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

7/2012

המושלמות חוגגת<3


קמתי בבוקר והחיוך לא נמחק עוד מהפנים שלי .

חשבתי לשנייה שיש לי פייסבוק וזה הדבר האהוב עליי ככה שאני מבינה בזה ממש טוב אז...... אני יכולה לדעת איך קוראים למושלם! <3

שמתי את הלפטופ האדום שלי על המיטה והתחלתי לחפש אותו. חיפשתי בהתחלה בחברים של בריאן כי אני לא כל כך בטוחה אם הוא חבר של בריאן או של מייקל. לא מצאתי אותו אצל בריאן אבל ישר עברתי לחברים של מייקל. מייקל אפעם לא אישר אותי בפייסבוק למרות שאני מכירה אותו והוא מכיר אותי (כי הייתי אצלהם די הרבה בבית ואני מכירה את נוי מגיל שלוש). חיפשתי בחברים ו... מצאתי <3<3<3 השם שלו היה באנגלית ובאו נגיד שאנגלית זה לא הצד החזק שלי... יש לי מזל שיש לי את המתרגם האוטומטי :) קוראים לו ג'ייסון. הוא פשוט מושלם לא הפסקתי להסתכל לו בתמונות הייתי כל כך שקועה במחשב שלא זזתי מהמיטה שעתיים כל השיער שלי היה מבולגן (וזה נדיר שאני לא מסרקת אותו איך שאני קמה מהמיטה) רק דבר אחד עיניין אותי וזה ג'ייסון. טוב קראתי לו את הקיר של הפייסבוק מהתחלה ועד הסוף איזה 10 פעמים ואני יודעת הגזמתי אבל לא אכפת לי... שמתי לב למשהו שאחד מהחברים של מייקל רשם לג'ייסון אתמול על הקיר:

אתה בא היום יש בת מצווה של קטינים אל תשכח D; ומלא רשמו שהם לא רוצים לבוא אבל הוא רשם שיש לו הרגשה טובה להיום והוא שיכנע את כולם לבוא :) התלכתי לאכול ואימא שלי לאכול כך הבינה למה אני ערנית איך שקמתי כי היא לא ידעה שהייתי שעתיים במחשב :) הלכתי לאכול קונפלקס עם חלב (וכרגיל 4 סוכר... כן אני מטורפת XD) וקראתי לרומי..

היא באה עלי סיפרתי לה הכל כל מה שקרה... וגם על זה שג'ייסון ראה שהבנים משוויצים בלהוריד את החולצה אז הוא הוריד כמעט גם את המכנסים טוב אבל לפחות ראיתי לו את הקוביות *~* גאאאד שלמוות <3 :*

היא ביקשה לראות אותו נכנסתי לו לקיר וכרגיל בגלל הטעם השונה שלנו היא התחילה לצחוק ולומר לי שהוא מכוער אבל ברגעים האלה לא היה לי כל כך אכפת. רומי הלכה לשחק עם גל כמו תמיד ואני נשארתי לשקוע לו מול התמונות<3 רומי הלכה הביתה וירדתי לקנות לי ולגל סוכריות והוא בא איתי. הכלנות לקיוסק וחזרנו אבל שמרתי את הסוכרייה בכיס של הג'ינס הקצר שלי :) כשחזרנו לא תאמינו את מי ראיתי!

כן כן זה היה מייקל, ג'ייסון וכל החברים! כל אחד שם חתיך משהוו מדהייים (חוץ משניים) ג'ייסון היה הכי הכי הכי הכי הכי הכי חתיך בעולם! הוא אסף את השיער לסוג של גולגול הוא היה עם חולצה לבנה ומכנסיים חום בהיר *מאוווווד* (סוג של בז') שהגיעו לו עד אחרי הברכיים.

נכנסתי מהר ללובי של הבניין שלנו. הלובי שלנו היה משותף לשני בניינים אני גרתי בביניין של ה16 קומות ונויה והרבה ממי שאני מכירה גרו בביניין השני של ה14 קומות. הסתתרתי מאחורי הקיר שצמוד לחלון ענקי והצצתי עליו... ואז הוא ראה אותי :\ לא האמנתי שתמיד אני יוצאת הפשלונרית :\ התבאסתי כי עכשיו אני בטוחה שהוא דיי חושד בי.. השעה הייתה 4 בצהרים.. תאמינו או לא הזמן טס. כבר הייתי אחרי ארוחת צהרים עוד קצת יותר מ10 ימים אני חוזרת לבצפר... והפעם לבצפר של ג'ייסון! החיים מושלמים! איזה כיף שיחברו את התיכון וחטיבה <3

סוףסוף אהבה שתחזיק הרבהה אני אוהבת אותו כמו שלא אהבתי אפחד אחר! - אהבה כנגד כל הסיכויים !! <3 אהבה ששווה את זה <3

אז זהו כבר קניתי תיק, קלמר, ספרים, טושים, עטים ויומן ... (כןכן אני חולה על השטויות האלה <3 )  ראיתי פיניאס ופרב וכרגיל לא הפסקתי לחשוב עליו<3  נכנסתי לפייסבוק ושוב פעם לקיר של ג'ייסון והפעם כבר היה לי אומץ לעשות דברים שקשורים עליו... הצאתי לו חברות <3 

המשכתי לשחק ולהתכתב עם חברות בפייסבוק עד שהשעה הייתה מאוחרת אז הלכתי לראות טלוויזיה וללכת לישון. 

נכתב על ידי שנייה אחד בלעדייך היא נצח , 3/7/2012 13:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  שנייה אחד בלעדייך היא נצח

בת: 24

Skype:  dandush1999 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשנייה אחד בלעדייך היא נצח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שנייה אחד בלעדייך היא נצח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)