לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טיפוסים


אני הדר לוי, ואני מכורה לכתיבה (אוהבים אותך הדר). יש לי כישרון כזה, ויש שיאמרו הפרעה, להעביר ביקורת על כל דבר - ולצחוק על זה לאחר שהעצבים שוככים. הבלוג הזה יעסוק (בעיקר) באנשים שכולנו מכירים ומזהים. טיפוסים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

שמאל טוק


 

מי אתם?

 

אתם חלק ממיעוט מוחלט באוכלוסיה.

 

כשאנשים צופים בכם כותבים, הם תמיד עושים זאת בתמיהה ניכרת כשהבעת השתאות נסוכה על פניהם; משום מה זה מפליא אותם כל פעם מחדש.

 

לוקח לכם שעה לפתוח קופסת שימורים.

 

כשמשחקים בקלפים אתם לא רואים אף מספר ב"מניפה" שלכם.

 

כאשר אתם פוגשים מישהו עם תכונה זהה, אתם מתלהבים כאילו מצאתם אח אובד.

 

אהוד בן-גרא הוא הגיבור התנ"כי שלכם.

 

ביפן העתיקה היה מותר לגברים להתגרש מכן ולו רק בשל התכונה הזאת.

 

אתם קורעים את כולם בפינג-פונג.

 

בכניסה לכיתה בקמפוס כלשהו, רק אתם סורקים במהירות את השטח ומזנקים לעבר הכיסא הנשגב ומכריזים "שלי! שלי!"; אם איחרתם להתנפלות, סביר להניח שתחזרו הבייתה עם גב תפוס.

 

אתם נעלבים מהביטוי "שתי ידיים שמאליות".

 

ומה רע בלקום על צד שמאל?!

 

 

נסכם זאת בסלוגן אחד שמצאתי ברשת:

"כולם נולדים ימניים, אולם רק המחוננים התגברו על זה."

 

אם כך, שמאליים יקרים ומחוננים שלי, מסתבר שיש יום אחד בשנה בו אנו יכולים לחגוג את סטייתנו החצופה מהנורמה. 13 באוגוסט הוא יום השמאליים הבינלאומי, עליו החליטו ב-1992 חברי מועדון האיטרים בבריטניה (כן, יש דבר כזה...). חוץ מזה אין לי שמץ של מושג מה טומן בחובו היום הזה, אז יש לכם פחות מחמישה ימים להציע דרכים שונות לחגוג. אני בעד עוגה ופרס של מיליון דולר.

 

Left is the new right

נכתב על ידי , 9/8/2012 02:44   בקטגוריות סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTipa_Shel_Or אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tipa_Shel_Or ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)