לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שולחן כתיבה



Avatarכינוי:  HOTM

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

קדימה מתקדמת


לא יכולה להגיד שהופתעתי . לא הופתעתי כלל וכלל. חיכיתי לזה, חיכיתי שזה יגיע... וזה אכן הגיע .


לאחר 10 שבועות בלבד, קדימה פרשה מהקואליציה.


כשהמפלגה הצטרפה לקואליציה, ידעתי בליבי, אמרתי "נו בטח, הצטרף לקדנציה הנוכחית כי אין לו סיכוי לשרוד בקדנציה הבאה". ולמרות שדעתי נשארה, הוא ניסה היום להוכיח לעם ישראל שהנה, הוא לא מוותר על עקרונות ועדת פלסנר, והנה, כמו שהבטיח הוא פורש מהקואליציה וחוזר למקומו הטבעי, באופוזיציה. 


לדעתי, קדימה לא תשרוד את הבחירות של פברואר, היא תפסיד הרבה מנדטים ולא תהווה עוד מתחרה חזקה במרוץ לכיסא ראש הממשלה. מאז שציפי לבני הפסידה בפריימריז, קדימה לא מתקדמת.


קדימה בלי ציפי לבני היא קדימה אחרת. ולא לטובה. אני מבינה את הפעילים של המפלגה: ציפי לא הקדישה זמן לשימור הקשר איתם לעומת שאול מופז, שפיזר להם בדרך פה ושם הבטחות. ותשומת הלב ניצחה על פני טובת המפלגה. הטעות הזאת של פעילי המפלגה הייתה טעות מרה, מאחר והיום הם מקבלים את ההשלכות של הבחירה שלהם.

בעיניי שאול מופז הוא לא פוליטיקאי שאפשר לסמוך עליו (ראו דוגמה: יום אחד ביבי שקרן, יום אחר הוא הסגן שלו בממשלה). הוא מניפולטיבי, הוא אופורטוניסט, והוא לא אמין. 

יש הרבה מה להגיד על שאול מופז, אבל זה מיותר. הרי הבן אדם לא ישתנה. לא עכשיו, ולא בעתיד. הוא מאמין בדרכו, שגויה ככל שתהיה . בעיניי לציפי לבני היה חזון אמיתי. היא לה חלום, הייתה לה מטרה, וגם כיו"ר האופוזיציה היא לא ויתרה, היא המשיכה להילחם. חבל, חבל שהיא פרשה, זה בזבוז ענק למדינת ישראל. אבל עכשיו זה אבוד. אני רק מקווה שהיא תחבור ליאיר לפיד או לשלי יחימוביץ', ותעשה היסטוריה. 



מעניין לראות מה יהיה עכשיו עם חוק טל. האם יחוקק "חוק יעלון", או האם לא יחוקק חוק ויאלצו החרדים להתגייס (מאחר ותוקף חוק טל עומד לפוג). מניסיוני, חוק יעלון יעבור, וינצלו החרדים שוב פעם מגיוס, ואנחנו נמשיך "לסחוב" אותם על גבינו, כמו מאז הקמת המדינה. 

נכתב על ידי HOTM , 17/7/2012 20:47  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHOTM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HOTM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)