לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

D1s0rd3r


nothing tastes as good as skinny FEELS

Avatarכינוי:  collar bones

בן: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

נמאס. ?


נמאס לי כבר מכל הדרמה.. נמאס לי מהבית ספר .. מהריבים עם אמא שלי לגבי בית ספר.
נמאס לי לריב עם חברים.. נמאס לי לאבד קשרים שחשובים לי.
נמאס לי שאני מוותר בקלות נמאס לי מהחיים האלה.
הפעם.. לפחות הפעם אני יכול להגיד שנלחמתי עלזה.. ולא ויתרתי...
ואולי לא ? אולי לא נלחמתי אפילו..  אבל זה לא משנה כבר .
נמאס לי מהכל.. אני צריך חופש. רחוק מכאן. מכולם.. לבד.. לגמרי לבד.

אולי אם אני אברח ? אבל לברוח זה לא פיתרון נכון ? ואולי שאין ברירה זה כן..?
נכתב על ידי collar bones , 29/9/2012 22:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

980

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcollar bones אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על collar bones ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)