לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עיצוב בלוג משפיע על הקוראים. איזה מזל שאף אחד לא קורא כאן.

Avatarכינוי:  ג'ינגל-קר

בן: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2013

ולנטיין


כל החודש הזה לא עדכנתי ועכשיו גם מצאתי תאריך מזויין ועלוב הקרוי יום הולנטיין ולמרות שאני לא אדם שאכפת לו מהשטויות האלה

אני חייב להודות שזה עושה קצת מעצבן בלב לראות את כל הלבבות במסעדות.

 

אני רווקה ממורמרמת ואני אפילו לא אישה

נכתב על ידי ג'ינגל-קר , 14/2/2013 09:33  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ינגל-קר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ינגל-קר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)