לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 462526303 



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

פוסט ראשון וקצר :)



הכנתי פוסט קצר כי אין לי כל כך הרבה זמן , מקווה שתאהבו

ותגיבו :)




מדריך לסטייל , בשביל הסטייל בסגנון הזה אנחנו נצתרך גראנטים.

הכנתי חבילה עם מלא גראנטים שקצת מתאימים למדריך הזה.

- יש יותר ממה שמוצג. (קרדיט לdeviantART)

טוב אחרי שהתקנו את הגראנטים (לא חובה למי שיש כבר כמה)

נכתוב משהו ,

אחרי שכתבנו נלך לחלון ליירים ונלחץ פעמיים עם העכבר על מה שכתבנו ככה ,

יפתח לנו החלון הזה תעשו בדיוק כמו בתמונה ,

ושוב בדיוק כמו בתמונה ,

וגם כאן ,

פה יש לכם אפשרות אחרי שלחצתם על החץ לבחור גראנט מסוים מתוך מה שיש לכם ,

וזאת התוצאה אחרי שעשינו OK ושמרנו ,

עוד דוגמאות ,


 



לכתוב משהו בפוטושופ ,

אחרי שכתבנו נלך לחלון ליירים ונלחץ פעמיים עם העכבר על מה שכתבנו ככה ,

יפתח לנו החלון הזה תעשו בדיוק כמו בתמונה ,

נבחר צבע כזה - ff00c6 (הצבע שאנחנו בוחרים תלוי בגראנט שנשתמש)

אחרי זה נעשה כמו בתמונה ,

ושוב ,

ושוב ,

ושוב , פה בחרתי גראנט בסגנון ורוד כי למעלה עשיתי ורוד ,

במידה ואני יכחל לדוגמא כחול אז למעלה בהתחלה אני יעשה כחול.

וזאת התוצאה ,

דוגמאות ,



הכל תוצרת אישית !

אני חושבת שרוב הסטיילים שאני מכינה , גם באייקון בייסים זה יותר מתאים לשלטים לחבילות או לשלט לפוסט פחות לפאן ארט.
















http://www.up2me.co.il/images/18586156.png

http://www.up2me.co.il/images/18586156.png

 

מפריד -

רשימה -


 

http://www.up2me.co.il/images/71006001.png

1.

2.

3.

4.

5.

6.

http://www.up2me.co.il/images/82627055.png

1.

2.

3.

4.

5.

6.



נכתב על ידי , 14/7/2014 19:43  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Design Town- פוסט חדש של שותפה חדשה - הדר !! :) ב-29/1/2015 21:39
 



לדף הבא
דפים:  

16,058
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRisld עולם התשוקה לגרפאיקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Risld עולם התשוקה לגרפאיקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)