לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Florence Icons



Avatarכינוי:  Florence Icons

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

פוסט טרום פתיחה .


פוסט טרום פתיחה ( :

האמת שאני די שונאת פוסטים כאלה , כי לרוב הם די מיותרים .
אבל לפני הפוסט הראשון הרשמי בבלוג ,
אני אציג פה קודם כמה עבודות שלי כדי שתראו את הניסיון שלי ,
וגם קצת עליי אז ;
אני מור , אני בת 14 מהמרכז ואני מעצבת בפוטושופ שנתיים .
סביר להניח שגם תתקלו פה בבלוג האישי שלי ,
אבל אין לי כוונה לפרסם אותו פה .
-
עבודות שונות שלי :
הופיע בפייסבוק שלי 
לבלוג עיצובים שאני חלק ממנו
למשחק עם האלבומים שהופיעה במומלצים לא מזמן
לתחרות עיצובים שאני משתתפת בה
   


Made with LOVE by me ♥

I made it for my Sis ♥
מקווה שהבנתם בערך את סגנון העיצוב שלי ,
וכמובן שאני גם כל פעם אשתפר יותר ויותר ( :
-
מור
נכתב על ידי Florence Icons , 4/7/2012 18:10  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: שטויות וכיף , ענייני ישרא-בלוג , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlorence Icons אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Florence Icons ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)