לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014

החיים השונים שלי.. -עדכון של פעם ביובל


הייי אמ... טוב אז בזמן שלא עדכנתי... הספקתי להתגייס,לסיים טירונות וקורס של משקיות שלישות ועכשיו אני מאוד מאושרת מהשירות שלי!

התחלתי את השנה שלי בעצם בזה שהתגייסתי. זה היה כל כך מוזר... כי בעצם כל שנה אתה יודע למה אתה נכנס והפעם אין מצב.. כל שנה אתה יודע איזה כיתה תהיה, מי ילמד אותך, מי יהיו החברים שלך והכל אתה פשוט יודע. וכאן אתה פשוט לא יודע כלום. ולא משנה מי היית באזרחות ועד כמה תפסו ממך שם בנאדם שיודע מה הוא עושה, פה אתה בא ולך תוכיח את עצמך מאפס.

בהתחלה כולם תפסו ממני, הייתי דומיננטית וכולם כבר ידעו איך קוראים לי למרות שלי לקח ללמוד חודש את השמות חח... ואז לאט לאט ירדה לי המוטיבציה, ובכיתי המון. לא ירדה לגמרי אבל כולם שמו לב להבדל. זה היה משהו שאני שמחה שעברתי. גם התגייסתי בזמן הכי טוב, בחגים. ככה שהיו לנו הרבה רבעושים, וזה בדיוק בתקופה שלא היה כל כך חם! אז זה היה מושלם! זאת תקופה שאין לך כוח לדבר בפאלפון וגם אתה לא יכול אבל עד שאתה יכול כבר להתפנות לזה, פשוט אין לך כוח לזה חחח אז פשוט התנתקתי מכולם בערך.. למזלי כולם הבינו אותי..

זה הסתיים בסופו של דבר.. חח ואז שיבצו אותי בבסיס ליד.. בבהד 10- חיל הרפואה. שם כבר הייתי בעננים. פשוט התאהבתי במקום הזה. הגעתי והמפקדת שלי הייתה בקורס ככה שלא היה מי שישב לי על הראש ויחלק לי פקודות על ההתחלה חחח "נחיתה רכה" מה שנקרא חחח ובחודש הראשון שלי הספיק להיות לי חבר, שנפרדנו וחזרנו ואז שוב פעם נפרדנו חחח.. הספקתי להסתובב כל הלילה בראשון ולחזור רק בבוקר לבסיס.! אין... ההתחלה הכי טובה שיכולתי לבקש... המון חברים.. והמון אנשים שאוהבים אותי. 

שורה תחתונה.. אני מאושרת מהשירות שלי והלוואי שכולם ירגישו טוב עם עצמם כמוני. אני בחיים לא נראתי זוהרת יותר, זה מה שכולם אומרים לי.

כמה שפחדתי מהתקופה הזאת.. זה פחד של התחלה חדשה. ואני לא אומרת איזו מפגרת הייתי כי זה באמת מפחיד.. אבל מזל שיש את הזמן שעובר ובלי שאנחנו שמים לב הכל משתנה.

 

יש לי המון תמונות מהתקופה הזאת... אז למה לבזבז זמן על עוד דיבורים?? 

 

1.ביום גיוס שלי.. הפחד מהלא נודע.. הפחד הכי נורא ! חח

2. התמונה היחידה שלי עם הנשק...  תמונה אהובה!

3.תמונה עם הנסיכות שלי!! אין עלינו!!

4.החברה הכי טובה שלי בקורס.. בשבת שסגרנו- יום כיפור! *התמונה צולמה לפני כניסה כיפור* 

5.

6.ירושליםםם!!

7.הצוות המנצח! 6 בבוקר ואנחנו מצטלמות! חח

8.בדרך לבסיס החדש אחרי שסיימתי קורס!

9.המשק תש הכי מדליק בצהל!

10.נירוש הנסיך !

11.במשרד עושה פאדיחות... בנוהל כבר... (;

12.ליאור המקסים!!

~~~

הספקתי לעשות גם קצת אומנות חחח





 

~~~

עד לפעם הבאה , אוהבת מאוד ומתגעגעת תמיד... אסנת (;

 

נכתב על ידי , 20/12/2014 16:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,894
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , קולנוע , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. Camera אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. Camera ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)