לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life ~!


לרזות זאת המטרה והמטרה מקדשת את האמצעים לא ? (; בולמיה, אנרוקסיה, צומות, הקאות, ה כ ל ! ושאר החיים.... ^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2021    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2021

אוף


חזרתי לבעיות של גיל 16

קמתי בבוקר ולא מצאתי שום דבר ללבוש לעבודה כי הכל ישב עלי רע עם ה4 קילו האלו שעליתי

כל בנאדם שפגשתי הייתי בטוחה שהוא חושב רק על כמה אני נראית רע וכמה השמנתי

בטוחה שכתבתי פוסט זהה לפני 9 שנים

מביך

ועכשיו אני אמורה להכין עבודת הגשה ענקית ובמקום זה אני רק מתעסקת באוכל

מעניין אם בעלי שם לב שהשמנתי

מעניין גם מה הוא חושב על זה

נמאס לי כבר להתעסק בחיצוניות זה גוזל ממני כל כך הרבה אנרגיות שאני באמת צריכה לדברים אחרים

דיי כבר סיימתי את התיכון, אני כבר לא במקום הזה, אני במקום הרבה יותר טוב עכשיו אז למה אני כל כך מתעקשת לחזור אחורה??

נכתב על ידי , 30/5/2021 18:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוזרת לשטויות


חשבתי שכבר מזמן עברתי את זה ושלעולם לא אחזור שוב לבולמיה אבל שוב אני נופלת לתקופה לא טובה ולהקאות ):

אפילו בלי בינג', סתם אוכלת ארוחה סטנדרטית ומרגישה רע והולכת להקיא.

אני לא מבינה מה נסגר איתי, אני באמת מרגישה ממש רע עם עצמי לאחרונה, חסרת ביטחון, מכוערת, שמנה, טיפשה, הכל נראלי לא טוב פתאום.

אחרי תקופה באמת טובה הנפילה הזו עכשיו ממש לא באה לי בטוב!!

חייבת להתאפס על עצמי 

 

לילה מרזה ישראבלוג

נכתב על ידי , 30/5/2021 00:00  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי ישראבלוג


כיף ולא כיף לרשום פה שוב, כרגיל אני כותבת רק כשרע לי.

אבל הפעם זה שונה, טוב לי בחיים, לא חושבת שאי פעם הייתי במצב כזה טוב

אפילו מבחינת המשקל- שוקלת 55 ולפי הסביבה אני נראית טוב

אין לי מושג מה הטריגר הפעם ולמה במראה אני רואה מפלצת, למה הבטן שלי נראית ככ שמנה ולמה הירכיים שלי ככ גדולות?? ממשקל 87 למשקל 55 ואין שינוי? אוף זה מתסכל בטירוף

ברור לי שזה לא יעזור לרדת במשקל, ברור לי שהבעיה היא בראש.

אבל בכל זאת שמתי מטרה חדשה והיא לרדת 10 קילו

אמן ובמשקל 45 אני ארגיש שווה, רזה ויפה.

 

התגעגעתי לומר: שיהיה שבוע מרזה! 

נכתב על ידי , 1/5/2021 19:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlonely witch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lonely witch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)