לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

walking on sunshine:D


it's my life בת 13, אוהבת שופינג, לאפות להיות עם חברות ולרקוד

Avatarכינוי:  a little lovely penguin

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

אני גרועה במציאת כותרות...


אופסי.....

אז לא עידכנתי מלא זמן וסליחה אם מישהו ציפה לפוסט חדש.

 

תקציר קצרצר של הזמן האחרון:

עברתי את עונת טקסיי ביה"ס הצפופים בשלום!!! פיו!

הפילו עלי לארגן את כל הריקודים כאילו אני הרקדנית היחידה בבית ספר, ויש לי הרגשה שאני באמת!

כולן ויתרו על כל חוג ספורטיבי שהוא ונשארו בצופים שאני לא מחבבת כמובן,

מילון מונחי צופים:

מסדר: זמן לצרוח שטויות ולהריח פלוצים

מדריך (בחלק מהמקרים כי חלק מהם ממש נחמדים):חסר אחריות שנשאר לעשן מריחואנה עם ה"חבר'ה" אחר כך.

בלי להעליב!!

 

אם אתם טרם מודעים לעובדה הזו, מדעים זה משעמם!

 

פלוס(!!!)

כמה כיף לי?

לפני כמה ימים עיקמתי את הקרסול ועכשיו יש לי תחבושת ואני הולכת כמו מוגבלת...


איך קרה המקרה הנורא אתם שואלים? 

החלקתי על כדור טניס מה שאני צוחקת עליו ברגע זה, אבל לא היה מצחיק לפני יומיים


זה הכול להיום (מנסה לבדוק אם שכחתי משהו..)

ושבת שלום!

 

נכתב על ידי a little lovely penguin , 21/12/2012 21:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





481
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לa little lovely penguin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על a little lovely penguin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)