לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013


כבר מבולבל מאוד!

אין לי כח לכלום

 

מי רוצה סייברסקס?!

או לפחות להביא לי כמה חיבוקים ארוכים אמיתים?

 

בסקייפ וזה...

שבוע טוב!

נכתב על ידי Nameless for now , 16/11/2013 18:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתמול לא ממש היה לי כח לעדכן אז החלטתי כי בכל מקרה אני עובד היום ערב שוב אז ככה שיהיה לי זמן לעשות זאת.

קודם כל,

חמישי שמח לכולם!!!

 

אז אתמול האקסית שלי הזמינה אותי ללכת איתה הערב לסרט+סושי על חשבונה אבל אח"כ כשהיא רצתה להוסיף אותי לפייסבוק אז סירבתי.

כי מה לעשות, אני כעת מעדיף שלא להוסיף אותה לפייס, לא רוצה שהיא תיהיה חברה שלי שם!

אז היא נעלבה וביטלה הכל.

כרגיל.

 

האמת, זה היה המעשה הכי צפוי עבורה לעשות, לא ציפיתי למשהו אחר!

בכל מקרה מאז בלילה היא מנסה להיות בסדר...

אבל קשה לה, היא מרוקאית.

בעייתי לחלוטין!

 

הבוקר, קמתי בצורה טובה יחסית אומנם קצת מוקדם זה אומר שכנראה אני יהיה עייף בעבודה, לפחות אני מתנחמם בעובדה שהיום חמישי!

ומחר חופש לכן אני לא עובד :-) אולי אלך לגבות ואולי לא עדין לא החלטתי לגבי הענין הזה...

אבל נכון לעכשיו אני כן רוצה קצת לנוח בכייף שלי ולהתפנק...

 

אני מכין לי כעת ספגטי טעים רצח אז תאחלו בתאבון!

ותוסיפו לסקייפ :)

נכתב על ידי Nameless for now , 7/11/2013 09:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יום רביעי בוקר אור :)

 

היום אני עובד מהצהרים עד הערב, יש יתרון עצום שאני קם מתי שאני רוצה... שותה קפה... אוכל וזה והכל ברגוע שלי עד שאצטרך לצאת מביתי

בעוד כשעתים...

והחיסרון הוא עוד יותר עצום! יש היום "הכפר" אעאעאעא אני שרוף על הריאלטי הזה כל כך התחברתי אליו ואני ממש רוצה לראות אותו!

רק שעדין לי בבית ממיר מקליט כמו שיש לחברי או לאקסית שלי... וזה קצת באסה אני לא יספיק להגיע ע אז הביתה כדי לראות אז כנראה שאהיה

חייב לראות בVOD או משו וזה טיפה מבאס...

 

אבל באמת, שאין כמו לפתוח את הבוקר עם כוס קפה חם :)

 

ישנתי דיי טוב, בזמן האחרון אני ישן יותר טוב מן הרגיל, בדיוק שלאחר הפרידה מהאקסית...

 

קצת מפחיד אותי לראות אותה היום בגלל שהיינו אתמול ביחד, היא גם רוצה שאבוא היום אליה לישון אצלה, אבל אמרתי לה שלא, כי אנחנו לא ביחד.

ואני רוצה להתקדם הלאה בחיי לא לחזור לאותו קשר שאני יודע שהיה לי רע, וסבלתי, וכל הדברים האלה...

 

אז אני לא כל כך בטוח מה יהיה, למרות שאני אגיע לעבודה ב-2 והיא תלך ב3.

מקווה שלא יהיו יותר מידי פרצופים כלבלבים למיניהם...

 

בא לי מישהי חדשה, אולי ריבאונד אולי סתם אחת לדבר ולהתמזמז איתה.

 

מישהי לחידוש אנרגיות, אולי ריבאונד זה באמת צורך אחרי קשר רציני ארוך?

 

מי אחראי על הדברים האלה בכלל

נכתב על ידי Nameless for now , 6/11/2013 10:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Nameless for now

מין: זכר

Skype:  tleslau 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNameless for now אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nameless for now ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)