לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  HaNa * הגשות

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

הגשה (:


Guess - שלב 4

המשימה

משימה שדורשת הרבה יצירתיות :]

הפעם אתם צריכים לעצב עטיפה לשוקולד!

כן כן, עטיפה לשוקולד, גם זה משהו שהמצאתי לבד, מקווה שלא עשו את זה לפניי ומקווה שתהנו :]

אבל אתם צריכים לעשות לא רק עטיפה לשוקולד אלא גם פוסטר שיפרסם את השוקולד החדש שלכם.

 

המשימה

שעות הייתי עלזה ויצא כמו שביכלל לא דמיינתי XD

חחחח בכל מקרה, מרוצה 3:

UFU.CO.IL

את הפוסטר אני יוסיף בעריכה כשאני יסיים איתו ^^

אשמח להערות ותגובות בונות על זה (=

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כי אני מוזרה ואני אוהבת את השיר הזה!!!! >A<

 

עריכה ~

טוב הייתי חייבת, הרגע קראתי שיצא השיר החדש של GD אעעאעארראעראע ראע איזה מושלם!

חוץ מהשיער שלו, אבוי. -.-

 

עריכה ~

הפרסומת לשוקולד -

UFU.CO.IL

 

אשמח אם תעקבו / תרבלגו / תנו לייק או משהו בטאמבלר שלי!!! -

LirazBstudio.tumblr.com

נכתב על ידי HaNa * הגשות , 24/8/2012 21:07  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,933

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHaNa * הגשות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HaNa * הגשות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)