לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבה אנשים מסביב אבל מרגיש לי כל כך לבד ..

כינוי:  פשוט רוצה לפרוק

בת: 26




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015

הקנאה


https://www.facebook.com/CubanSwagPapi/videos/915195715204516/
הקנאה .. לראות ופשוט לחשוב
מתי יגיע תורי, מתי יגיע תורי לחוות משהו כזה 
משהו כזה עוצמתי ומרגש 
ההרגשה הזאת שמישהו אוהב אותך בחזרה
ההרגשה הזאת שיש מישהו לצידך
מישהו לצחוק איתו
מישהו להתחבק איתו
מישהו להקשיב לו
מישהו שפשוט יגרום לך להרגיש שאין בך מגרעות
מישהו שיהיה השיחה האחרונה בלילה והשיחה הראשונה בבוקר
אני רוצה מישהו
מישהו שיאהב אותי באמת
מישהו שיחשוב שאני הדבר הכי טוב שהוא היה יכול לבקש
מישהו שיהיה הדבר הכי טוב שאני יכולתי לבקש בשבילי
מישהו שבסוף היום נדבר ולא נרגיש איך הזמן טס
מישהו שידאג לי
מישהו שלא יגרום לי להזניח את הלימודים שלי ואת המשפחה שלי בגללו
מישהו שכשאני יספר לו משהו הוא ידע לא בהכרח לתמוך בי, אלא להגיד את האמת
גם אם זה אומר לגרום לי להבין שטעיתי
מישהו שיעריך ויכבד אותי
מישהו שאני יוכל לבשל לו ולפנק אותו
מישהו .. פשוט מישהו..
אבל איך אמרו חכמים ממני
"עד שלא תאהב את עצמך אל תצפה מאנשים לאהוב אותך"
נכתב על ידי פשוט רוצה לפרוק , 6/8/2015 11:29   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת, בית ספר, סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט רוצה לפרוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט רוצה לפרוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)