לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  little owl

בת: 25




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

השלמה עצמית


ביום האחרון התחלתי להשלים עם עצמי. אני כבר לא רואה את עצמי כמו פעם. אני כר לא בוהה מול המראה, כל פעם שאני נכנסת לחדר שלי או עוברת ליד החדר של אמא, וצובטת את הבטן השמנה שלי. אני כבר לא מבואסת מהעובדה שבשבוע הבא אני ילבש משקפיים פעם הראשונה ואני לא מבואסת מהציון שקיבלתי במתמטיקה (למרות שזה די מגוכך מפני שתמיד חלמתי לקבל 92 מתמטיקה בהקבצה א'). 

 



אני לא מאמינה שזה סוף השנה!! אני כלכך מחכה לחופש. אני בן אדם ששונא שגרה והשגרה של העשרה חודשים האחרונים חרפנה אותי אוף.

בחופש הזה אני אתנדב במד"א, אני אקרא את כל הספרים ברשימת הספרים שלי ואני אשפר את האנגלית שלי (למרות שנדמה לי שהיא דיי טובה). אין ליד מושג איך אני אשרוד את החוםעצוב. אני לא יכולה לישון, לאכול ולחיות שחם! 

אני צריכה לעשות יותר ספורט אני זוכרת ימים שהם עשיתי 4-5 הליכות בשבוע, כל אחת שעתיים. אני חייבת לחזור לזה.


 

אני לחוצה לקראת שנה הבאה. אני לא בן אדם חברותי במיוחד. יש לי 2-3 חברות טובות וקשה לי להתחבר לאחרים. מצד שני אני מתרגשת לקראת שנה הבאה. אני הולכת למגמת ביוטכנולגיה ואני לא יכולה לחכות!! זה נושא כלכך מעניין, כבר משנה שעברה חלמתי ללמוד שם ולא הפסקתי לחפש בגוגל חומר על זה.

 

ובנימה אופטימית זו אני מונה 5 דברים טובים שקרו לי בזמן האחרון.

-קיבלתי 92 מתמטיקה ו 95 בידעית הארץאה?.

-הכנתי היום אוכל טעים לבדי.

- התחלתי לקרוא את הארי פוטר מהתחלה (פעם שלישית) באנגלית. היום אני אסיים את הספר הראשון.

-נחתי משחזרתי מבית הספר עד עכשיו.

-נשארה עוד עבודה בהסטוריה ובוחן בעברית וזהו!!קול

 

וזהו!!

שבת שלום סבבי

נכתב על ידי little owl , 24/5/2013 16:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlittle owl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על little owl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)