לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Roads Untraveled



Avatarכינוי:  הרגליים שלא נגמרות

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2013

Stay


הן רודפות אותי.

 

הוא מניח את הגיטרה ליד הספה ומחייך אלי. ״די, מספיק".

אני קמה והולכת לכיוון המיטה, מסמנת לו לעקוב אחרי. אני מתיישבת על המיטה ומתחילה להתפשט. החזייה שלי נזרקת לרצפה בשעה שהוא מוריד את מכנסיו ותחתוניו. איבר יפהפייה נגלה לעיני. המתוק שלי.

אני מכניסה אותו לפי כשהוא עדיין רך וישן, ומרגישה איך הוא מזדקף ומזדקר עם כל סיבוב של הלשון שלי. אני מרימה את מבטי ורואה אותו עוצם את עיניו ושומט את ראשו אחורה. אני רוצה שהוא יסתכל עלי. אני רוצה שהוא יראה את המבט שלי, אני רוצה שהוא יראה איך הזין שלו נכנס ויוצא מהפה שלי, את ידי מלטפת את רגליו. אני מוציאה את האיבר שלו מהפה שלי ונשענת אחורה, מפנה לו מקום על ידי. שנינו שוכבים על הצד כשפנינו מופנות זה אל זו. הוא מעביר את ידו על גופי, מרגיש כל קימור בגוף שלי. ידו יורדת כלפי מטה ועוצרת על ישבני, ושפתיו נצמדות אל שלי. הלשון החמה שלו ממלאת אותי, ואני מרגישה איך גופי נצמד אליו באופן בלתי נשלט, מתחנן להרגיש אותו.

הוא נשכב מעלי. הילדות שלו מחייכות אלי מתוך התמונות שעל הקיר. אני שומעת את עצמי גונחת בשעה שהוא חודר אלי, ממלא את הריקנות שמופיעה לי בבטן בכל פעם שעובר יום בו אנו לא מתראים. 

אני אוחזת בישבנו ומצמידה אותו אל בין רגלי, מצווה עליו להגביר את הקצב. אני שומעת את הקול הנמוך שלו נשבר בכל פעם שהוא מכניס את הזין שלו עד הסוף, שוחה בתוך הרטיבות שלי. אני תופסת את פניו ומרימה אותן כך שתהיינה מולי. עיניו התכולות והעמוקות בוחנות את הבעת פניי. אני מעבירה את ידי בשערו האפור וממשיכה להביט בו. ״מה?״ הוא שואל בחיוך. ״כלום״, אני משיבה ומיד מסובבת אותו ומשכיבה אותו על גבו.

אני יורדת כלפי מטה ומניחה את ידיי משני צדי גופו, מקרבת את שפתיי לכיפה שלו. אני מכניסה את הזין שלו לפי, מרגישה את הטעם של הכוס שלי. אני רוצה שיתפוס את ראשי ויורד אותי בכח, שייאלץ אותי להכניס את כולו. אך הוא פשוט שוכב ועוצם את עיניו, מדי פעם מלטף את פניי ומעביר את ידו בשערי בעדינות. אני מטפסת כלפי מעלה ומתיישבת עליו, תופסת את שתי ידיו בכח.

כדי שלא יברח ממני.

אני רוכנת לנשק אותו והוא נענה לי בלהט. הזיפים שלו מדגדגים אותי ואני מחייכת. הוא משיב לי בחיוך ומיד אוחז בישבני ומקפיץ אותי על הזין שלו. אני נשענת אחורה ובוחנת את הצל שלנו על הארון. אני רואה את שדיי מקפצים עם כל תנועה שלו בתוכי. הוא מקרב את אצבעו לפי הטבעת שלי ואני מרגישה את זה גדל בתוכי. הגניחות שלי הופכות לצעקות ורגליי רועדות. אני מרגישה את זה עובר בגופי, מתחיל מהרגליים, עובר דרך הלב שלי וחוזר חזרה אל בין הרגליים שלי. צעקה מתפרצת מגרוני ואני רואה אותו נושך את שפתיו, מנסה בכח למשוך את הגמירה שלו כדי שאסיים את שלי. אני נופלת עליו, הרעד ברגליי מתחזק ואני מנסה להסדיר את נשימתי. הוא מרים אותי ואני רואה את הזרע שלו משפריץ על הבטן שלו, שומעת את אנחת הגמירה שלו. אני מיד ממהרת לנקות אותו בעזרת הפה שלי ונשכבת על ידו. הוא מנשק אותי ואני מסתובבת כך שגבי מופנה אליו. זרועותיו עוטפות אותי בכח, מאיימות למחוץ אותי.

כדי שלא אברח ממנו.

 

למחרת בבוקר אני נשארת במיטה בזמן שהוא יוצא לעבודה. יחד איתו הולכת גם האינטימיות שלנו, כל צדדיו העמוקים שהוא חשף בפניי. אני שוכבת במיטה, מושכת את השמיכה על פניי, מנסה לברוח מהן. לכל אחת מהן גוף יפהפה. האחת נמוכה קצת עם שדיים גדולים, האחת גבוהה ורזה, האחת בלונדינית, האחת שחומה. הן מפוזרות בבית. אחת יושבת על הספה בסלון, אחת יושבת על המיטה של הילדות, אחת עומדת ליד הדלת ומסתכלת עליי, אחת שוכבת על ידי במיטה. הן משתנות ומתחלפות כל הזמן, צבע שערן ועורן משתנה וצחוקן מסחרר את ראשי. הדבר היחיד שמשותף להן אלו הפנים. כולן חסרות פנים, חסרות שם. אני נושמת לאט, מנסה להרגיע את עצמי, לסלק אותן מראשי. אך ידיהן מטפסות על המיטה, מבקשות לתפוס אותי. ידיהן של כל הבנות שהוא היה איתן, ידיהן של כל הבנות שהוא נמצא איתן עכשיו, ידיהן של כל הבנות שהוא אי פעם ייגע בהן. כל הבנות שגרמו לי לגלות צדדים חדשים אצלי, צדדים שאני לא אוהבת. כל הבנות שגורמות לי להטיל בספק את החשיבות שיש לי בחייו. 

אני מרגישה את זה מתקרב. בלי שום מילים מיותרות, בלי שום שאלות. היום בו אקח את דבריי ואלך. ואני יודעת שהוא לא ישאל הרבה שאלות. 

הרגע בו לא אוכל לשאת את זה יותר.

אני מתכסה בשמיכה, קוברת את ראשי בכרית שכל אותן בנות ישנו עליה. 

ידיי מתכווצות ואוחזות בכח במצעים, אני מצמידה את גופי בכח למיטה שלו.

כדי שלא אברח.

נכתב על ידי הרגליים שלא נגמרות , 22/4/2013 05:10  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרגליים שלא נגמרות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרגליים שלא נגמרות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)