לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציורי רוחה


ציורים של ילדה בת 14


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

רק סרטון שמתאר את הרגשות שלי לבית-ספר (סתם.. אני סתם מתלהבת שהצלחתי לשים כאן סרטון מיוטיוב)


 

למי שלא הבין - הMISTAKES שלי (טעויות), הן שכל שנה אני אומרת לעצמי שאני אצליח בלימודים, ואני אעבוד כמו שצריך, ואני אכין שיעורי בית, ואני לא אפספס את האוטובוס בבוקר, ואני אקשיב בכיתה במקום לצייר או לקרוא, ואני אפסיק להיות חנונית עם ספר ומשקפיים...

אבל כל שנה אני מתאכזבת מחדש, כי לא הצלחתי לעשות את כל זה.

 

טוב, אז מצטערת שלא העליתי עוד ציור, פשוט אין לי רעיונות! עכשיו יהיה לי הרבה פחות זמן פנוי בגלל הבית-ספר, אבל מבטיחה שאני עדיין אספיק לצייר בשבילכם!

 

ואני באמת שמחה שהצלחתי להעלות לכאן סרטון מיוטיוב.

הודעה לכל מי שמנסה לעשות את זה אבל לא מצליח בגלל שאצלו היוטיוב כתוב בעברית: EMBED זה 'הטמע'. ונכון שאין כפתור הטמע ביוטיוב (אין לי מושג מה זה אומר, הטמע), אבל יש כפתור 'שתף'. אם תעברו עם העכבר על כפתור שתף, זה יציג חלון קטנטן "שתף או הטמע סרטון זה". לחצו שם, ואז לחצו על 'הטמע'. עכשיו מתחיל הקטע הקצת מסובך (בשבילי), ככה שפשוט תיכנסו ל"תשובות לשאלות נפוצות" בישרא, תיכנסו ל"וידאו", ושם תבחרו את השאלה הנכונה. משם הם יסבירו לכם.

 

אה, ואני מזכירה לכולם שעדיין נשארה מפורסמת אחת שצריך לפתור! אף אחד לא יודע מי היא? אני דווקא חושבת שהיא יצאה לי הכי דומה... רמז? מי תשים כפתורי כסף מעל הגבות ותמרח אודם כסוף? זאת לא פעם ראשונה שהיא עושה את זה.

אגב, הפותר\ת של ליידי גאגא (VAMP, לתשומת לבך) את\ה עדיין זכאי\ת לפרס! ציור משלך! את\ה מוזמן\ת לומר לי איזה ציור את\ה רוצה, ואני אספק לך אותו!

ואם את\ה לא רוצה, אז עדיין תאמר\י לי.

 

מקווה שעזרתי לכם בנוגע לסרטון, ועכשיו הגיע הזמן להפסיק לחפור, אז פשוט  שנה טובה ומוצלחת לכווווולם!

נכתב על ידי רוחה , 27/8/2012 15:10   בקטגוריות יומני היקר  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,643
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , ציורים ואיורים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוחה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוחה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)