לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציורי רוחה


ציורים של ילדה בת 14


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

סימניות


סימנייה של בחורה:



אמרתי שהתחלתי לצייר סימניות. יפה? יצאה לי ברבי כזאת. כולה מהדמיון. היא היתה אמורה להיות הנערה מהפרסומות. רק תדמיינו שהשיער שלה מתעופף בחינניות ושהחיוך שלה מסנוור את כולם...

 

הסימנייה הבאה:

סימנייה של הארי פוטר:


ממנה התחלתי את עסק הסימניות. הכל התחיל כשביקשו מאיתנו ספר קריאה לשיעור אנגלית, ואני הבאתי מהבית את "הארי פוטר וגביע האש", והכנתי בשבילו סימנייה. היא יצאה הכי טוב לדעתי - במיוחד הכיתוב. העתקתי אותה מהספר.

 

סימנייה של ורד:

חברה שלי אומרת שזאת הכי יפה, אבל היא נראית לי פשוטה כזאת... מה אתם אומרים? גם אותה עשיתי רק מהדמיון, לא העתקתי משום מקום.

 

סימנייה של סנופי:


חמוד, לא? זה גם היה דיי פשוט, כי סנופי הוא לא הכי צבעוני. השתמשתי רק בצבע שחור. את זה העתקתי מהציור שיש לחברה  שלי על הקלמר. הראש של סנופי קטן מדי, אבל תתעלמו. בסך הכל יצא חמוד.

 

סימנייה של עיגולים (טבעות? חישוקים?):


את זה עשיתי סתם כי זה יפה. בלי השראה ממשהו או רעיון או חלום או משהו. אני אוהבת את הקטע הצבעוני, והמעגלים האלה זה בתוך זה, בגדלים שונים ובצבעים שונים. את זאת הכנתי בשביל היומן שלי, אבל היא כל פעם נופלת לי בתיק.

סימנייה של ראש השנה:



כולה מהדמיון, ולדעתי יצאה הכי לא יפה. החמסה יצאה לא קשורה (הדבר הירוק באמצע זה חמסה), הרימונים יפים, ה"שנה טובה" חלש, והצנצנת עם התפוחים.... אין ציור של ראש השנה בלי זה. זה כמובן בגלל השנה החדשה. אם כבר, לכולם שנה טובה ומתוקה!

היו עוד סימניות, אבל אנשים ביקשו אותן ממני אז פשוט נתתי...

היתה בובספוג, שעשיתי מהדמיון והוא יצא לי נורא, אז לא הרגשתי רע מדי כשנתתי אותה לבן שביקש אותה ממני. היתה גם אחת של הפרה החמודה הזאת עם העיניים הגדולות, ואני לא יודעת איך קוראים לה, אבל נתתי אותה לחברה שלי (זאת שאהבה את הורד). היתה גם סימנייה של סמיילים צבעוניים, אבל גם אותה נתתי לחברה אחרת שלי, והיתה עוד סימנייה עם הציור שיש לנו על הספר של המתמטיקה. היה לי משעמם בשיעור, אז עשיתי סימנייה של מתמטיקה, עם הציור שיש על כריכת הספר.

מקווה שאהבתם, שתהיה לכולם שנה טובה! מחר אני טסה לאיטליה (מוציא לשון), ולכן לא אהיה פה שבועיים, אז מיהרתי להעלות לכם ציורים לפני שאני טסה...

נכתב על ידי רוחה , 20/9/2012 15:50   בקטגוריות שומדבר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,643
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , ציורים ואיורים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוחה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוחה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)