לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציורי רוחה


ציורים של ילדה בת 14


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

מעודדת



חזרתי מהאוכל, אני מעלה את שאר הציורים. הנה מעודדת, זאת שברגע שסיימתי לצייר אותה חשבתי על הרעיון של הצייר (ראה ציור קודם). היא לדעתי יצאה ממש טוב, עם פרופורציות נכונות וגוונים יפים והכל. אבל אני רוצה לשמוע מה אתם חושבים - יפה? ממש מחכה לתגובות...

 



נ.ב: באמת סליחה שיש לי זיכרון גרוע בנוגע לדברים האלה, אבל שכחתי מי הכין לי את החתימה הזאת. מי שהכין, או מי שיודע מי הכין, בבקשה שיגיד כי אני מרגישה רע שאני לא נותנת קרדיט... באמת באמת מצטערת, פשוט היתה איזושהי תקופה שממש הייתי זקוקה לחתימה ועברתי בכל הבלוגים למיניהם וביקשתי חתימה... ואז הגיעו שלוש בבת אחת. אז מי שיודע מאיפה החתימות האלו, כולל זאת מהציור של הצייר, בבקשה שיגיד לי.

- וזה לא רק כדי שתגיבו לי, אני באמת רוצה לדעת-

נכתב על ידי רוחה , 11/10/2012 14:51   בקטגוריות בני אדם בחיי יום-יום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,643
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , ציורים ואיורים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוחה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוחה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)