לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציורי רוחה


ציורים של ילדה בת 14


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

בקשה קטנה


שלום לכולם! אני יודעת שמזמן לא עדכנתי, וסליחה שאין ציור גם עכשיו, פשוט קרה הרבה בזמן האחרון. הייתי חולה ואז הופעתי בקונצרט של החוג שלי לפסנתר, אחר-כך הייתי אצל סבתא וסבא שלי, ואז בירושלים, ואז היו לי ערמות של שיעורי בית שהשארתי לרגע האחרון, ולא היה לי פשוט זמן. תראו, זה לא שאני לא מציירת. יש לי ערימה של ציורים במגירה שרק מחכים שאני אעלה אותם לכאן. אבל בשביל זה אני צריכה לסרוק אותם, והסורק נמצא שתי קומות מתחת לחדר שלי, זה המשרד של אמא שלי. ככה שאו שאני עצלנית מדי, או שאני לא לבושה, או שאני יורדת ומתחילה לסרוק ואז אמא שלי נזכרת בעוד מטלה כלשהי שאני חייבת לבצע. 


ואני יודעת שסביר להניח שאני נשמעת כפויית טובה ברמות, אבל שמעתם על התחרות הזאת של הבלוגים? שמעתם שאפשר להצביע? עשר בלוגים מכל קטגוריה, אם לא התבלבלתי. אולי.... אולי.... רוצים להצביע לי? אוהבים את הציורים שלי? בבקשה בבקשה בבקשה. זה לא קשה כך-כך נכון? למלא כמה פרטים ולשלוח. נכון? ואני יודעת שאין כך-כך הרבה בלוגים של ציורים, אז אין הרבה מה להתלבט. אבל בבקשה תצביעו לי! בבקשה בבקשה בבקשה! ואז אני אעריץ אתכם עד סוף חיי.


יודעים מה - אם עד מחר בערב אני לא מעלה לכם לפחות שני ציורים, אל תצביעו. ברצינות. אני יודעת שאני צריכה לעדכן לעיתים קרובות יותר.... פשוט אין לי זמן ואני מאוד עצלנית. הלוואי שלא הייתי עצלנית כך-כך, זה משפיע על כך-כך הרבה דברים בחיים שלי.


אבל אתם אוהבים את הציורים שלי... נכון? או שלא? אני ממש לא רוצה להישמע כפויית טובה (למרות שאני בטח נשמעת ככה) או שוויצרית, אבל ממש הייתי שמחה להיות בתחרות הזאת. אז בבקשה תהיו נחמדים.


זה ציור קטן שציירתי בתוכנה באייפד (שממנו אני כותבת עכשיו)


עריכה 17.12: מחקתי אותם. לא ראו את הציורים האלה במחשב, רק באייפד.
נכתב על ידי רוחה , 16/12/2012 22:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,643
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , ציורים ואיורים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוחה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוחה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)