לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציורי רוחה


ציורים של ילדה בת 14


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סימנייה של טוויטי




שלום לכולם, חזרתי! באיטליה היה מאוד כיף, אם מישהו זוכר שהייתי באיטליה...

היום פתאום מצאתי עוד סימנייה חצי מוכנה באחת המחברות שלי בבית הספר, אז השלמתי אותה והנה אני מעלה!

סוף סוף השגתי לעצמי חתימה, ולמעשה אפילו שלוש. אחת עשיתי מעצמי ב"חתימות להשלמה" בבלוג של מישהו. אם מישהו מזהה שזה מהבלוג שלו, שיאמר כדי שאני אוכל לתת קרדיט. מצטערת, אני פשוט לא זוכרת...

בגלל שהייתם צריכים לחכות כל-כך הרבה זמן עד שאני אעדכן, אני מעלה עכשיו ארבע ציורים!



נ.ב: זאת החתימה שהשלמתי. עכשיו אני רואה שהיא לא יצאה כל-כך יפה פה...

נכתב על ידי רוחה , 11/10/2012 14:14   בקטגוריות שומדבר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סימניות


סימנייה של בחורה:



אמרתי שהתחלתי לצייר סימניות. יפה? יצאה לי ברבי כזאת. כולה מהדמיון. היא היתה אמורה להיות הנערה מהפרסומות. רק תדמיינו שהשיער שלה מתעופף בחינניות ושהחיוך שלה מסנוור את כולם...

 

הסימנייה הבאה:

סימנייה של הארי פוטר:


ממנה התחלתי את עסק הסימניות. הכל התחיל כשביקשו מאיתנו ספר קריאה לשיעור אנגלית, ואני הבאתי מהבית את "הארי פוטר וגביע האש", והכנתי בשבילו סימנייה. היא יצאה הכי טוב לדעתי - במיוחד הכיתוב. העתקתי אותה מהספר.

 

סימנייה של ורד:

חברה שלי אומרת שזאת הכי יפה, אבל היא נראית לי פשוטה כזאת... מה אתם אומרים? גם אותה עשיתי רק מהדמיון, לא העתקתי משום מקום.

 

סימנייה של סנופי:


חמוד, לא? זה גם היה דיי פשוט, כי סנופי הוא לא הכי צבעוני. השתמשתי רק בצבע שחור. את זה העתקתי מהציור שיש לחברה  שלי על הקלמר. הראש של סנופי קטן מדי, אבל תתעלמו. בסך הכל יצא חמוד.

 

סימנייה של עיגולים (טבעות? חישוקים?):


את זה עשיתי סתם כי זה יפה. בלי השראה ממשהו או רעיון או חלום או משהו. אני אוהבת את הקטע הצבעוני, והמעגלים האלה זה בתוך זה, בגדלים שונים ובצבעים שונים. את זאת הכנתי בשביל היומן שלי, אבל היא כל פעם נופלת לי בתיק.

סימנייה של ראש השנה:



כולה מהדמיון, ולדעתי יצאה הכי לא יפה. החמסה יצאה לא קשורה (הדבר הירוק באמצע זה חמסה), הרימונים יפים, ה"שנה טובה" חלש, והצנצנת עם התפוחים.... אין ציור של ראש השנה בלי זה. זה כמובן בגלל השנה החדשה. אם כבר, לכולם שנה טובה ומתוקה!

היו עוד סימניות, אבל אנשים ביקשו אותן ממני אז פשוט נתתי...

היתה בובספוג, שעשיתי מהדמיון והוא יצא לי נורא, אז לא הרגשתי רע מדי כשנתתי אותה לבן שביקש אותה ממני. היתה גם אחת של הפרה החמודה הזאת עם העיניים הגדולות, ואני לא יודעת איך קוראים לה, אבל נתתי אותה לחברה שלי (זאת שאהבה את הורד). היתה גם סימנייה של סמיילים צבעוניים, אבל גם אותה נתתי לחברה אחרת שלי, והיתה עוד סימנייה עם הציור שיש לנו על הספר של המתמטיקה. היה לי משעמם בשיעור, אז עשיתי סימנייה של מתמטיקה, עם הציור שיש על כריכת הספר.

מקווה שאהבתם, שתהיה לכולם שנה טובה! מחר אני טסה לאיטליה (מוציא לשון), ולכן לא אהיה פה שבועיים, אז מיהרתי להעלות לכם ציורים לפני שאני טסה...

נכתב על ידי רוחה , 20/9/2012 15:50   בקטגוריות שומדבר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מי המוזרה???


הבנתי כבר שכולם שכחו את המוזרה שלנו עם השיער העומד, ולכן אני מגלה עכשיו מי זאת!

כבר אמרו לי שזאת מדונה, או אמילי סנד, או טיילור סוויפט, אבל לא...

התשובה היא: קשה!

אני לא מבינה איך אף אחד לא פתר את זה, לדעתי היא ממש דומה לעצמה! לפחות יותר מליידי גאגא או ניקי מינאז' ובהחלט הארי פוטר.

חוץ מזה, מי חוץ מקשה תשים יהלומים מרובעים מעל הגבות שלה, או שפתון כסוף או תעמיד את השיער שלה?!

הנה התמונה שממנה העתקתי, עכשיו תגידו לי שזה לא דומה לה:



והנה הציור, לצורך השוואה:



עשיתי לה קצת מדי שיער, אבל תדמיינו שהיא לא חצי-קרחת. נו, דומה??? כשמסתכלים ככה על שתי התמונות זה ממש דומה! איך יכולתם לא לזהות אותה? באמת שאני מאוכזבת, צופים.

טוב, שתהיה לכולם שנה טובה ומתוקה, עוד מעט יהיו לי עוד ציורים להעלות! יותר נכון, סימניות. התחלתי לצייר סימניות.

מוציא לשון

נכתב על ידי רוחה , 11/9/2012 14:10   בקטגוריות מפורסמים, שומדבר  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבודת ציור


 

למי שתוהה מה זה הציור הזה (ואני בטוחה שהרבה), זאת עבודה במב"ת (מפגש בין תרבויות - היסטוריה וגאוגרפיה משולבים) שקיבלנו בבית-הספרעצוב. בחוברת שלנו היתה רשימה של מיתולוגיות שונות, שכל אחת תיארה את בריאת העולם בצורה אחרת. אז היינו צריכים לבור מיתולוגיה אחת ולצייר את בריאת העולם כמו שהיא תיארה אותה. אני בחרתי את המיתולוגיה המצרית. כמו שבוודאי ראיתם ברשימות של הבלוג, אני אובססיבית לגבי מיתולוגיות. מכל הסוגים. מתוך שש מיתולוגיות שהיו ברשימה - אני הכרתי ארבע. יוונית, מצרית, סקנדינבית ויהודית (התנ"ך).

אז בתמונה שלמעלה נראים אלת השמיים, נות, שהגוף שלה מרכיב את השמיים עם הכוכבים (הנקודות הכסופות על הגוף שלה זה הכוכבים, והיא כחולה בגלל שזה הצבע של השמיים). למטה, על האדמה, זה אל האדמה, גב, שהגוף שלו מרכיב את האדמה. מי שלא שם לב, על הגוף שלו יש יערות ונהרות (על הבטן) עצים (על הכתף) חיטה (על הירך) הרים (על הברכיים) ודשא (על הרגליים).

האל השלישי, זה שמרחף בין גב ונות, זה שו, אבא של נות. שו זה אל האוויר או הרוח, והוא שומר שהאדמה והשמיים לא יפגשו לעולם.

בגלל שזה על דף של A3 (או יותר נכון, שני דפי A4 מודבקים זה לזה), הסורק שלנו קטן מדי, כי הוא מותאם רק לA4. בגלל זה לא השתמשתי בסורק, כדי שלא אצטרך לחתוך את התמונה יותר מדי, אלא צילמתי עם הפלאפון שלי ואז העליתי למחשב. בציורים האחרים, אם שמתם לב, הצורה של הציור היא ריבוע או מלבן מוזר. אין דפים בצורות האלה, זה בגלל שגזרתי חלק במחשב כדי שתיווצר תמונה יפה, בגלל שלא כל הציור נכנס לתמונה.

צילמתי גם כל פרצוף של אל בקטן יותר, כדי שיראו פרטים.

גב, אל האדמה:



 

שו, אל האוויר\רוח:

נות, אלת השמיים:

אין לי עוד ציורים להעלות לפה, אבל ברגע שיהיו אני אעלה מיד.

אני מזכירה לכולם שעדיין נשאר ציור של 'זהה את המפורסם' שאף אחד לא פתר. אני יודעת שזה כבר לא מופיע בדף הראשי של הבלוג, אבל בעמודים קודמים הוא מופיע, אז כולם עדיין מוזמנים לנסות!

רמז: מתחיל ב-ק'. אה, וזאת בת, למי שלא הבין...

עוד יומיים אני אגלה את התשובה.

סופשבוע כיף לכולם ושנה טובה!!!מוציא לשון

נכתב על ידי רוחה , 6/9/2012 16:51   בקטגוריות שומדבר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5,643
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , ציורים ואיורים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוחה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוחה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)