לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של סיגני (או: הסאגה שנקראת "החיים שלי")


לא קל להיות מתבגרת במדינת ישראל, במיוחד אם את מאמינה באמת שלך.

Avatarכינוי:  סיגני

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

תשובות לשאלון השבועי


אם היו מצלמים סרט על חייך - מי הייתה משחקת בתפקיד את?
אמממ... קשה לבחור. הבחירה שלי היא הלנה בונהם קרטר או נטלי פורטמן. שתיהן מעולות. (אבל הן יצטרכו לעשות סלסול שיער/לצבוע אותו/ שני האופציות כדי להיות דומות לי).


אם היו כותבים עלייך ספר - מי הייתה הסופר/ת שהיית בוחרת שתכתוב אותך הכי מעניין?
ויקטוריה הילסופ (האי של סופיה) היא בחירה טובה - ממש אהבתי את הספר ואת הכתיבה שלה :)

אם היו עושים סדרת טלוויזיה והיית משתתפת בה - איפה היא הייתה מתרחשת?
כל מקום שבו הטמפרטורות לא מגיעות ל-30 מעלות בצל.

אם היו קוראים למנת אוכל על שמך - איזה מין אוכל זה היה?
אוכל טבעוני :)

אם היו כותבים שיר לכבודך - מה המילים שהיה חובה להכליל בשיר?
"אם קיים אלוהים/ הוא לא היה שונא הומואים/ כי אין לו דעות קדומות/ בניגוד לבני אנוש"

אם היית זוכה בפרס על מפעל חיים במי היית בוחרת לעצב את הבגד לשטיח האדום?
אני הייתי מביאה שמלה מהבית (אני לא בקטע של שמלות ערב פלצניות), אבל אם כבר - מעצב מתחיל ולא ידוע. לכל אחד מגיע צ'אנס לפרוץ.

אם היית אחראית למציאת נוסחא מדעית - באיזה מהמדעים היא הייתה?
אולי רפואה, אולי פיזיקה, אולי כימיה. כאן אני באמת לא יכולה להחליט.

אם היו מציעים לקרוא לכבודך אירוע ספורט - באיזה אירוע היית בוחרת?
סיף או קשתות - יש לי חיבה כלפי נשקים מימי הביניים.

אם היית כתבת - איזה תחום היית מסקרת?
רפואה, מדע או חינוך. אין לי כוח לסקר פוליטיקה, מכיוון שהרבה דברים שם נתונים לפרשנות אישית.

אם ענית על כל השאלות - האם קיבלת כאב ראש מהשאלון?
איך אני לא יכולה לקבל כאב ראש?! XDDDD

נכתב על ידי סיגני , 22/9/2012 20:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיגני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיגני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)