לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של סיגני (או: הסאגה שנקראת "החיים שלי")


לא קל להיות מתבגרת במדינת ישראל, במיוחד אם את מאמינה באמת שלך.

Avatarכינוי:  סיגני

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

Rain of Stones


They throwing stones to my old town,

smashing my heart's windows,

Forcing me to hide.

 

And I waiting and hoping

that there is a moment for me

To fight.

 

They don't see me

or even know I'm there,

But I'm here,

And I getting hurt

like everybody

Else.

 

נכתב על ידי סיגני , 18/12/2012 19:44  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתי מסכות על המדף


קשה להיות ניאו פגאנית כשאת יהודייה מבחינה אתנית, וקשה עוד יותר להאמין בניאו פגאניזם נורדי כשאת יהודיה מבחינה אתנית. למה? מצד אחד, אם אפילו תרמזי על כך שאת ניאו פגאנית למשפחה שלך - זה ייגמר ברע, והקהילה הניאו פגאנית בישראל קטנה מאוד עד בלתי מורגשת. קשה עוד יותר למצוא ניאו פגאנים אחרים אשר מאמינים גם הם באודין, בת'ור ובשאר האלים הנורדים ולקבל מהם הדרכה רוחנית. בעולם (כמעט) מושלם, אפשר היה לפנות לניאו פגאנים אחרים בחו"ל, אך ישנה בעיה ענקית: הרבה מאוד ניאו פגאנים נורדים (על זרמיו השונים, במיוחד כשמדובר באודיניזם ו-וודניזם) הינם גזענים ואנטישמים, כך שכשמדובר בלדבר על זה בפורומים של ניאו פגאנים בחו"ל, תמיד אני ארגיש לא רצויה, ואני אצטרך לשמור מאוד על אצבעותיי שמא אקליד משפט או אפילו מילה שעלולה לרמוז במידה כלשהי על מוצאי.

זה לא שאני מתביישת בכך שנולדתי להורים יהודיים, וזה לא שאני מתרחקת ממורשתי. זה שבחרתי נתיב שונה משל אבותיי לא אומר שאני מתביישת בדם שזורם לי בעורקים. מה שמציק לי במצב הנוכחי שלי הוא, שאני צריכה לתמרן בין שתי מסכות - המסכה של "האתאיסטית" (ואם יש דבר אחד שההורים שלי חושבים שהוא גרוע מאתאיזם הוא עבודת אלילים) והמסכה של "הפגאניסטית-שאין-לה-כל-קשר-ליהדות-או-לישראל".

אני יודעת שאנטישמיות לעולם לא תיעלם עם המרת דת או אמונה, אך אפילו אם את מתפללת לאודין ולא ליהוה - את עדיין תרגישי יהודייה.
נכתב על ידי סיגני , 18/12/2012 19:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיגני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיגני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)