לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי שפעם הייתי

מה שכתבתי פעם, מה חשבתי לעצמי, למות...

Avatarכינוי:  מי שפעם הייתי





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

סיפור האישה


עמדה בקרן זווית של רחוב אחד

ניגשתי אליה נתתי לה יד

הלכנו וטיילנו חצי שעה

ואחר כך השארתי אותה בפינה

 

אבל זה לא הספיק

כי היא הייתה אחת

שלא רצתה יותר

מלילה אחד – או יה

 

ישבה לבדה במסיבה, בודדה

ניגשתי אליה רקדתי איתה

חושבת על דברים ברומו של עולם

סהרורית כזאת, שונה מכולם

 

אבל זה לא הספיק

כי היא הייתה אחת

שלא רצתה יותר

מלילה אחד – או יה

 

הייתה תימנייה רזה וחתיכה

עיניים חומות, אגדה

נסענו יחד במכונית שלה

יצאתי ואחר התיישב על ידה

 

אבל זה לא הספיק

כי היא הייתה אחת

שלא רצתה יותר

מלילה אחד – או יה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1983

נכתב על ידי מי שפעם הייתי , 4/8/2012 14:36   בקטגוריות נשים, מולחן, מי שפעם הייתי, אהבה ויחסים  
הקטע משוייך לנושא החם: טו’ באב-חג האהבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,996
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי שפעם הייתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי שפעם הייתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)