לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי שפעם הייתי

מה שכתבתי פעם, מה חשבתי לעצמי, למות...

Avatarכינוי:  מי שפעם הייתי





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

אני לא מעשן


שמש ירח וכוכבים

אני ואת בעננים

אני רוצה לשמור על קשר

לא רוצה לשתות בירה נשר

מה יש ומה אין

אני לא מעשן

 

יש ימים שאני בסדר

חופר בורות של ארבע מטר

אתמול שיחקנו בלגו אדום

נעוף לשמים עם בלון

אני לא מגמגם

וגם לא מעשן

 

את לבושה בבד שקוף

ורואים לך את כל הגוף

איש הולך עם נוצות של נשר

אותי הוא מדגדג וזה לא בסדר

אני מתעצבן

ומתחיל לעשן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1984

נכתב על ידי מי שפעם הייתי , 23/8/2012 08:33   בקטגוריות מי שפעם הייתי, נשים, על גבול הפתאטי, פרידה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,996
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי שפעם הייתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי שפעם הייתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)