לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי שפעם הייתי

מה שכתבתי פעם, מה חשבתי לעצמי, למות...

Avatarכינוי:  מי שפעם הייתי





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

סיפור פשוט


ישבתי לכתוב סיפור פשוט

והנה הוא הפך לשיר

שיום אחד אולי יבינו

מה שרציתי לומר בו ולהסביר

בשמש החורפית הזאת

אני שוקע בתנומה

תנומת האיברים

וגם המחשבה

 

 

ישבתי לכתוב סיפור פשוט

והנה הוא הפך לשיר

וגם ציוץ הציפורים

מרוחקת שבעתיים

בשמש החורפית הזאת

אתה מאבד את החושים

אתה שוקע באדמה

והשמים מתרחקים

 

ישבתי לכתוב סיפור פשוט

והנה הוא הפך לשיר

שיר של חורף

בתוך אביב

השמש שהרדימה כבר שקעה

והרקיע כבר נגע באדמה

והתחיל להיות לי קר

אז נכנסתי הביתה ונגמר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1985

נכתב על ידי מי שפעם הייתי , 21/7/2013 16:18   בקטגוריות על גבול הפתאטי, פרידה, מי שפעם הייתי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,996
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי שפעם הייתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי שפעם הייתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)