לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי שפעם הייתי

מה שכתבתי פעם, מה חשבתי לעצמי, למות...

Avatarכינוי:  מי שפעם הייתי





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

רשמים מפגישת המחזור


בפגישת המחזור חסרו

ארבעה בוגרים שהלכו

דום לב וסרטן

שני מתאבדים כמובן

מיד הגורל הם ניצלו

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014

נכתב על ידי מי שפעם הייתי , 2/1/2014 01:00   בקטגוריות פגישת מחזור, על גבול הפתאטי, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,996
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי שפעם הייתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי שפעם הייתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)