לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי שפעם הייתי

מה שכתבתי פעם, מה חשבתי לעצמי, למות...

Avatarכינוי:  מי שפעם הייתי





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עובר דירה למות... בפתח תקוה


לא נשארה סיבה

לצאת מהמיטה

נחנק משכר הדירה

בבנק אין אף פרוטה

עובר דירה למות... בפתח תקוה

 

נפרדתי מהאישה

מהילדים מהחתולה

החיים בתוך מזוודה

המכונית לא מניעה

עובר דירה למות... בפתח תקוה

 

שום דבר טוב לא צומח

מסתובב ברחובות מרגיש את הריח

ריח זקנה וייאוש חלומות נשברים אכזבה

כל מה שאפשר זה למות בפתח תקוה

 

עיקול ממס הכנסה

כבר אין לי עבודה

חתמתי בלשכה

כבר לא מקבל דמי אבטלה

עובר דירה למות... בפתח תקוה

 

זה סוף ולא התחלה

סיום ולא פתיחה

במקום חיים שממה

במקום בריאות מחלה

עובר דירה למות... בפתח תקוה

 

שום דבר טוב לא צומח

מסתובב ברחובות מרגיש את הריח

ריח זקנה וייאוש חלומות נשברים אכזבה

כל מה שאפשר זה למות בפתח תקוה

 

מי שהייתי כבר לא אדע

לא זוכר את מה שהיה

מרגיש דמנציה קלה

בורות של שיכחה

עברתי דירה למות... בפתח תקוה

נכתב על ידי מי שפעם הייתי , 28/8/2015 15:25   בקטגוריות בלוז, מי שפעם הייתי, פרידה, פסימי, פתח תקוה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
1,996
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , יצירתיות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי שפעם הייתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי שפעם הייתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)