לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי ועוד...



Avatarכינוי: 

בת: 23

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

תשובות לשאלון השבועי


מתי חל יום הולדתך?
27.12

את יודעת באיזה מזל אסטרולוגי זה יוצא? את משתמשת בידע על כוכבים ומזלות?
מזל גדי ולא

כמה את מחכה ליום הולדת מ-1-10?
10

בשבילך יום הולדת זו הזדמנות לנסות משהו שלא עשית מעולם או שאת מעדיפה לעשות את הדברים שאת יודעת שאת הכי אוהבת?
גם וגם תמיד כיף לעשות את הדברים שאני אוהבת אבל למה לא גם לגוון ?

האם הציפיות שלך מימי הולדת מתגשמות בדרך כלל?
כן (:

איך את מתייחסת לימי הולדת של חברות שלך? מארגנת, קונה מתנות או מתעלמת?
מארגנת להם את היום המיוחד הזה שלהם שיהיה מושלם , קונה מתנה ענקית ומכינה ברכה שעד שהם יקראו אותה הם יגדלו בעוד שנה חח ♥

איזו חגיגה את מעדיפה: מסיבה או חגיגה פרטית משפחתית?
מסיבה (:

איזה יום הולדת את זוכרת במיוחד? מה היה שם?
יום הולדת של גיל 6 - ההורים שלי ואני (אז עוד לא היו לי אחים) הלכנו למסעדה מול הים והם קנו לי מלא מתנות אני זוכרת שהיו איזה 3 ברביות (מקוריות כן ?) והיה בלון ענק של בראץ נראה לי חח וגם איזה יומן מיוחד כזה עם כפתורים וקוד שממש רציתי אז חח ועוד דברים שכבר הספקתי לשכוח (: אני זוכרת שממש שמחתי לקבל את המתנות והכי חשוב שנהנתי מאוד (:

ואיזה יום הולדת היית מעדיפה לשכוח?
אין ממש אבל אולי של גיל 12 באותו יום אני וחברה שלי רבנו עם 2 בנות וזה הגיע לבכי מהצד שלהם אבל כבר אחרי זה היה הרבה יותר כיף ..

עכשיו כבי את הנרות על עוגת יום ההולדת שלך ובקשי משאלה
ביקשתי (: ולא אגלה ♥

נכתב על ידי , 15/8/2013 18:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,305
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , בית ספר יסודי , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאגמוש:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אגמוש:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)