לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Crash world



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 346953888 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

הבלוג חזר![=


הבלוג חזר סוף סוף.

אני מקווה שתאהבו אותו,כי אני די השקעתי בו.

אני ישאיר את זה לשבוע שבועיים ואז נראה.

היום נשארתי בבית.

סתם..לא הרגשתי טוב..

אז מה עשיתי?

חיפשתי דברים על הסידרה טוקיו מיו מיו ועוד המון דברים.

אז בואו נעשה שאלון שבועי קצרצר.

האם את/ה אוהב אנימה?

כן.

אם כן/לא למה?

אני אוהבת סידרות אקשן,וזה מה שצריך.בדרך כלל באנימה יש המון קסם,אהבות,ועוד.

וזה מה שאני אוהבת בסדרות טלויזיה.

אם כן,איזה סידרות מנגה את/ה אוהב/ת?

אינויאשה,פרוטס באסקט,טוקיו מיו מיו,וזהו.

האם לדעתך,אנימה מתקשרת למציאות?

כן ולא.לא בגלל,שזה מצוייר וקסם זה לא אמיתי.וכן,בגלל שבחיים יש עצב,שמח,אהבה וזה מאוד מתקשר למציאות.

לאיזה דמיות אתה נקשר בסדרות שהזכרת למעלה?

באינויאשה אני מתקשרת לקגומה בגלל האופי.בפרוטס באסקט התכונות הרבה יותר דומות לשל טורו ובטוקיו מיו מיו לאיציגו.

האם אתה מצייר דמויות של סדרות שהזכרת?

כן.

האם אתה יוצר בעצמך דמות אנימה?

כן.

אם כן למה?

בגלל שיותר כיף ליצור דמות בעצמך,עם אופי והכל כמו שאתה רוצה.לדעתי זה מאוד כיף.

את השאלות האלה אני הכנתי,בגלל זה הם די דפוקים.

אתם מוזמנים לקחת אם באלכם.

אוהבת המון,

נכתב על ידי , 9/12/2005 14:59  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



805
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוּלִי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוּלִי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)