לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Crash world



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 346953888 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

ישש!!


יש!!

סוף סוף..

סוף כל סוף..

מתרגשים לדעת?

תופים..תופים..

נו בלי תופים אני לא יכולה!

סתם סתם..

והינה ההפתעה..

ו..

ו..

חכו באלי גלידה..

דקה..

הינה..

ו..

ו..

שיט באלי קולה דקה..

ו...

ו..

טוב זיבלתי לכם מספיק בשכל..P:

ו..

הינה..

דקה..

ו הינה!:תקנו לי את הMP3!!!

מועחעחעחעעע

יש!!!

כמה טוב ונחמד לי..לה לה לה לה לה לה P:

נכון כיף לי?!הא הא?!

סתם סתם..עזבו זיבלתי לכם תמוח..

 

חברה שלי תעשו לי טובה..

תיכנסו לבלוג החדש של חברה שלי ותגיבו!!!

מועחעחעחע

מי שלא מגיב-בן זונה מהלך!!P:

וחכו לקישור..

...

...

...

...

נו חכו תהיו סבלנים..

...

...

...

...

נו לא להיות קרציות דקה

...

...

...

...

טוב קירצצתי לכם מספיק..

...

...

...

...

...

...

והינה!:

Alinas blog

חח היום החלטתי לזבל לכם ת'שכל מועחעחעעע אני מרשעתת

מועחעחעחעחעחעחעחעחעעעע

אה וכנסו לבלוג הסיפורים שלי:

סיפורים עד מחר.

מועחעחעחעחעעע

שולטט

חע!

אוהפת אותכם מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד!!!,

נכתב על ידי , 3/12/2005 17:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצה שינוי.ועכשיו.


אני מרגישה צורך בשינוי.

אני רוצה לשנות את עצמי.

רוצה להיות מסודרת,מתמידה בשיעורים,ולהשתנות בהכל.

אני לא רוצה את עצמי עכשיו.

באמת שלא.

כי אני נהפכתי למגעילה,מפונקת,עייפה,ומרפרפת את הלימודים.

ואני לא רוצה.אני רוצה להיות שונה.

אבל הדרך קשה ומפרכת,ואף על פי אני אצתרך עזרה.

בימים האחרונים כמעת איבדתי קשר עם חברותי הטובות.ונורא רע לי.

אני רוצה לקרוא הרבה יותר ספרים.ולפחות להיות חכמה,ולהפיק ציונים גבוהים.

אז,כתבתי את מה שאני הרגשתי.

סליחה שזיבלתי לכם במוח על השנוי שאני רוצה.באמת סליחה.

אוהבת,



נכתב על ידי , 1/12/2005 19:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

805
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוּלִי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוּלִי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)