לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BODY AND SOUL


"שִׂימֵנִי כַחוֹתָם עַל לִבֶּךָ כַּחוֹתָם עַל זְרוֹעֶךָ כִּי עַזָּה כַמָּוֶת אַהֲבָה קָשָׁה כִשְׁאוֹל קִנְאָה רְשָׁפֶיהָ רִשְׁפֵּי אֵשׁ שַׁלְהֶבֶתְיָה"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

מתמטיקה וכוסאומו ערס


די כבררררררררררר!!!!!!!!!!! נשבר לי הפין מהמתמטיקה האווילית הזאת!!!


 


אמא שלי טוחנת לי את המח לעשות את השיעורים ופשוט אין לי כח!!! השיעור בארבע , מה שאומר שאני צריכה לצאת בשלוש ורבע , מה שאומר שנותרה לי שעה אומללה אחת לסיים את השיעורים המחורבנים האלה!!!


 


די כבר שיגמר החופש המזורגג הזה ואני אעבור את המבחני כניסה , דייי , אני רוצה חופש אמיתי נמאס לי לקום בבוקר ולא להנות מההרגשה שאין לי כלום על הראש.


 


נמאס לי להרגיש אשמה שאני כותבת כאן עכשיו במקום לעבוד על טכניקות אלגבריות או וואט אבר.. מה שאני עושה בערך כל היום.. מה שאומר שאני מרגישה אשמה ברוב שעות היום!!!


 


דייי נמאס לי למה הרסתי לעצמי השנה!!!!


 


אני בעיקר כועסת על עצמי.....עצוב זה בהחלט פוסט עצבים עצבני


 


ועוד ז'אן האידיוט הזה שולח לי עכשיו הודעות בפייסבוק!!!


 


יאללה ביייי

נכתב על ידי , 5/8/2012 14:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 27




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3> JOSEPHINE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3> JOSEPHINE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)