לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BODY AND SOUL


"שִׂימֵנִי כַחוֹתָם עַל לִבֶּךָ כַּחוֹתָם עַל זְרוֹעֶךָ כִּי עַזָּה כַמָּוֶת אַהֲבָה קָשָׁה כִשְׁאוֹל קִנְאָה רְשָׁפֶיהָ רִשְׁפֵּי אֵשׁ שַׁלְהֶבֶתְיָה"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

דיי אני פשוט לא יכולה יותר


כל העומס הזה של לפני המבחני קבלה

קשה לי ואני כבר לא יכולה להסתיר שקשה לי

אף אחד לא מבין אותי ואת הקושי שלי

עד שאני באה להשלים חומר מצליחים להזכיר לי את מה שהיה בעבר

אין הזדמנות לפתוח דף חדש אחרי שכבר טיפטף עליו דיו שחור

זה עבר על כל הדפים וכולם מוכתמים

ככה החיים המזויינים שלי.

 

אני רוצה חופש של חופש מהביוקר

חופש שאני מבזבת 24 שעות על מחשבות מטומטמות שופינג ושינה

אין לי כח למוסד הזה שנקרא בית ספר

אין לי כח לאנשים שנקראים הורים

אין לי כח לחברים שאין לי

אין לי כח למתמטיקה ולשון

אין לי כח

אין לי כח

אין לי כח

 

 

 

 

א-י-ן ל-י כ-ו-ח !!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 5/8/2012 18:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 27




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3> JOSEPHINE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3> JOSEPHINE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)