לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BODY AND SOUL


"שִׂימֵנִי כַחוֹתָם עַל לִבֶּךָ כַּחוֹתָם עַל זְרוֹעֶךָ כִּי עַזָּה כַמָּוֶת אַהֲבָה קָשָׁה כִשְׁאוֹל קִנְאָה רְשָׁפֶיהָ רִשְׁפֵּי אֵשׁ שַׁלְהֶבֶתְיָה"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2012

בוקר צונן ומואר


פקחתי את העיניים היום בבוקר , אני מרגישה שמשהו טוב קורה פה


אני מתה על זה שאני נעמדת עם שתי כפות הרגליים שלי על הריצפה והיא קפואה , למרות שהמזגן פועל והחדר חמים


ניגשתי לחלון ופתחתי את התריסים לאט לאט נפתחו החריצים ובעין חצי פקוחה ומבט עקום חייכתי למראה הבניין האפור שמולי


הסתובבתי ויצאתי מהחדר שלי , הסתכלתי על הפרקט וראיתי שהחדר של אמא וחבר שלה מיותם


חזרתי לחדר והורדתי את החולצה , כבר שכחתי כמה אני מתעצבנת להיות עם חולצה גדולה לי חזיה


נעמדתי מול המראה ואכן מצאתי הפתעונת הבטן השתטחה עוד קצת , מסתבר ששמירה משמשכת מניבה תוצאות


הבקרים הקפואים האלה

השמש נמצאת במרכז השמיים מחממת עם הקרניים שלה את העוברים ונעלמת כשרוח עדינה מביאה איתה משב צונן


אני כל כך אוהבת את הבקרים האלה... באמת.


הנה מה טוב ומה נעים , זה גם יום שישי ! היום האהוב עליי להיות בו העיר הגדולה והיפה שלי

נכתב על ידי , 14/12/2012 12:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 27




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3> JOSEPHINE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3> JOSEPHINE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)