לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BODY AND SOUL


"שִׂימֵנִי כַחוֹתָם עַל לִבֶּךָ כַּחוֹתָם עַל זְרוֹעֶךָ כִּי עַזָּה כַמָּוֶת אַהֲבָה קָשָׁה כִשְׁאוֹל קִנְאָה רְשָׁפֶיהָ רִשְׁפֵּי אֵשׁ שַׁלְהֶבֶתְיָה"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2012

אנטגוניזם מטורף


אני הזויה כזאת

אני כל כך רוצה שיאהבו אותי ושיקבלו אותי אבל מצד שני כשאני מקבלת את האהבה במינון קצת יותר גבוה ממה שרציתי אני הופכת למרוחקת

לא רואה , לא שומעת , לא יודעת , מסננת וביצ'ית לעיתים.

ואני פשוט ככה.... ברגע שאני מרגישה שמישהו אוהב אותי יותר ממה שאני יכולה להאמין שמישהו אוהב אותי אני מעיפה אותו לכל הרוחות

כך היה עם הפסיכולוגית שלי... כבר באמת נפתחתי וסיפרתי לה הכל ואז יום בהיר אחד אמא שלי אמרה לי שהיא דיברה עם הפסיכולוגית והיא אמרה לה שהיא נהנת מהפגישות איתי כי אני ילדה מאוד מעניינת...

בפגישה הבאה הייתי כמו סיר לחץ כל מילה שהפסיכולוגית הוציאה הביאה לי תסעיף והתחשק לי לטרוק לה דלת בפרצוף

רק רציתי לברוח משם

לפעמים אני קצת שוכחת שהאנשים שאני איתם ביחסים כאלה או אחרים הם לא רובוטים , הם אנשים אמיתיים עם לב ורגשות

אני לא יודעת לספוג את זה

אני לא מצליחה להאמין שאנשים אוהבים אותי בתור בן אדם

משום מה כשמדובר באהבה לדברים שאני אומרת או לציורים וצילומים שאני עושה זה לא רלוונטי..

כשמישהו אומר עליי משהו טוב , עליי כבנאדם אני לא יכולה לתת לזה משקל

אפילו אחרי שעברתי את המחסום של "הוא בטח עובד עליי" אני פשוט לא מאמינה או מבינה את זה

אין בי אמונה וזה החוסר ביטחון הכי שורשי וברור שיש לי כלפיי עצמי בתור בנאדם

מה שמקבל מחמאות מחוץ לגבולות הגוף שלי מבורך

כשאני בתור גוף חושב ומרגיש מקבלת מחמאות מאנשים , הקשר איתם הופך בשבילי להיות למאודדדדדדדדד בעייתי.

 

 

נכתב על ידי , 17/12/2012 19:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 27




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3> JOSEPHINE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3> JOSEPHINE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)