לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וידוייה של אלטר אגו


בלוג שמטרתו להכיל את כל הדברים שאני לא מעיזה לכתוב במקומות אחרים. בין אם זה סקס, סיפורי שכרות מביכים, וידויים על עברי האפל או כל דבר אחר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

פנטזיה.


החום מונע ממני לעסוק כרגע במשהו מועיל והמחשבות שלי נודדות למחוזות שעדיף לא להקדיש להם מחשבה.

למשל הבחור הזה, מהעבודה, שכל מה שאני רוצה כשאני רואה אותו זה שהוא יצמיד אותי למדפים במחסן.

כבר שנה, לסירוגין, אני משתוקקת אליו, ועדיין לא קרה בינינו כלום. לא אמרתי לו כלום כי בהתחלה התביישתי, אחר כך חשבתי שאולי עדיף לא לעשות שום דבר עם מישהו שעובד איתי, ובסופו של דבר גם מצאתי מישהו אחר שמילא את זמני, סוג-של.

 

זה האדם היחיד שלא דוחה אותי כשיש לו ריח של קפה וסיגריות. אפילו אז אני מתה להרגיש את השפתיים שלו על שלי. או על איבר אחר בגופי.

 

מזל שלא יוצא לנו לעבוד ביחד יותר מדי בזמן האחרון, כי מאוד קשה להתרכז בעבודה בזמן שעוברות לי מחשבות כאלה בראש. במקום לחשוב על העבודה ולעשות אותה כמו שצריך, במשמרות שלי איתו אני רק חושבת על העור שלו והידיים האלה.

ושלא תבינו לא נכון, אני עובדת מאוד מאוד יעילה בשאר הזמן. לכן השינוי הזה מאוד בולט, לרעתי.

לא שאכפת לי שזה יבלוט. אני כבר מודעת לכך שאני מאדימה כשהוא לידי.

אני לא שולטת בזה - הוא מבוגר ממני בכמה שנים, בתפקיד סמכותי, כל כך גברי. כל כך אחראי. וורקוהוליק. בעל טעם טוב במוסיקה. מצחיק. ציני.

והעיניים האלה... משגעות אותי.

 

אני ממש רוצה להרגיש אותו. הוא מושך אותי לא רק פיזית, אלא גם בזכות האישיות שלו. וזה נדיר. לעזאזל, ממש נדיר בשבילי למצוא מישהו שהפנימיות שלו באמת מוצאת חן בעיניי.

 

אני חושבת שאני אדליק מזגן ואלך לעשות מקלחת קפואה.

נכתב על ידי The Cocky Coconut , 28/5/2012 21:51   בקטגוריות גברים, יחסי מין, מין, מיניות, סקס, אופטימי, אהבה ויחסים, עבודה, רגשות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  The Cocky Coconut

מין: נקבה




2,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Cocky Coconut אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Cocky Coconut ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)